Zajazd Jurajski, Podlesice, Śląskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Skromny, wakacyjny pensjonat w przepięknym regionie Jury Krakowsko Częstochowskiej.  Nie jest to ośrodek szkoleniowy, ale nadaje się jako budżetowa baza noclegowa dla uczestników wspinaczkowych spotkań integracyjnych. 

Nie polecamy tego miejsca firmom oczekującym komfortu – lepiej skorzystać z droższego ale trzygwiazdkowego hotelu Ostaniec po przeciwnej stronie drogi. Nie oczekujmy tu też profesjonalnych sal konferencyjnych. Jednak w razie konieczności przeniesienia gier integracyjnych pod dach, hotel ma całkiem dobre propozycje. Dodatkowo, oprócz bliskości skałek, na miejscu mamy dwa małe boiska sportowe typu „Orlik”, plac zabaw, tor dla quadów, pole do paintballa, dużą wiatę grillową i kilka mniejszych sportowych instalacji. Jeśli myślisz by zorganizować wspinaczkowy wyjazd integracyjny może to być dobra baza noclegowa dla grupy.

Ocena pokoi

Ciemne, niewielkie ale czyste i schludne pokoje – w skromnym standardzie niedrogiego pensjonatu. Niestety mają tendencję do awaryjności – w naszym pokoju zepsuło się światło, włącznik światła w łazience i wąż w słuchawce prysznica.  Naprawa nastąpiła szybko – ale przez sprzątaczkę, potrzebującą pomocy w obsłudze narzędzi, bo o 16.30 pracownik techniczny był już po pracy. 

Łazienka mała, ale schludna i estetyczna. Umywalka z nieco zbyt wysoką i przez to chlapiąca wylewką, za to wygodna kabina prysznicowa. Minusem jest tylko jedno gniazdko elektryczne w pokoju.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma dwie typowe sale konferencyjne.  Dość skromnie wyposażona (tanie panele meblowe, proste krzesła, nieduży ekran). Mniejsza (poddaszowa) jest – mimo dwóch drewnianych kolumn – dość praktyczna i ustawna. W układzie „podkowa” zmieści ok 30 osób, w teatralnym – 45. Latem może być dość upalna – poddaszowe okno i brak klimatyzacji to prosty przepis na wysoką temperaturę.

Druga sala – większa, na pierwszym piętrze – jest równie ustawna (kwadratowy kształt, bez kolumn), ale także skromna w wyposażeniu. Pomieści ok 40 osób w układzie „podkowa” i dwa razy tyle w ustawieniu teatralnym. Także ona nie ma klimatyzacji, a spore południowe okna – choć dają dużo światła – stworzą efekt „patelni”.

Na parterze mamy też ogromną salę weselną  (w zależności od ustawienia krzeseł zmieści od 50 osób w podkowę do 200 w teatralnym ustawieniu. Obsługa uzna, że nawet więcej – ale odradzamy. Wydłużony kształt i spore kamienne kolumny mocno utrudnią bowiem widoczność. Dodatkowo, podłoga z płytek ceramicznych da spory pogłos podczas głośnego wykładu. Sala ma na środku dziwną, składaną ściankę działową. Dziwną – bo niekompletną. Nie ciągnie się ona od jednej ściany do drugiej, lecz pozostawia ok 2m niezamykanego przejścia. Dzieli więc salą optycznie, ale nie dźwiękowo.

Generalnie żadna z sal nie spełnia wymogów profesjonalnego pomieszczenia szkoleniowego. Będą wystarczająco dobrą alternatywą na deszcz – gdy planujemy plenerowe zajęcia i pogoda  pokrzyżuje nam plany, ale typowych szkoleń nie polecamy tu prowadzić.

Ocena obsługi

Obsługa hotelu stara się spełniać życzenia klienta i być pomocna, ale jest bardzo amatorska. Trudno tu mówić o budowaniu relacji z klientem – na pewno nikt nie był tu profesjonalnie szkolony w rozpoznawaniu życzeń klienta. Recepcja pracuje do 21.00, co nieco utrudnia ustalanie kwestii organizacyjnych.

Minusy i zagrożenia

W hotelu odbywają się zielone szkoły – mogą przeszkadzać, gdy potrzebujemy ciszy.


Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**:  przy trasie lecz cicha okolica

Standard***:  skromny

Komentarze wyłączone.