Four Points by Sheraton, Warszawa, mazowieckie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Nowoczesny, czterogwiazdkowy typowo biznesowy hotel na warszawskim Mokotowie, blisko lotniska i na skraju dzielnicy zwanej potocznie Mordorem. Praktyczne i profesjonalne miejsce na wyjazdy integracyjne, szkolenia lub konferencje, jeśli nie oczekujemy atrakcyjnej lokalizacji lub unikalnego klimatu.

Świeżo otwarty (w kwietniu 2019) hotel został zaprojektowany  jako praktyczna i dość komfortowa baza noclegowo – konferencyjna dla licznych znajdujących się na Mokotowie korporacji. Obiekt należy do sieci Sheraton, co jest dobrą gwarancją przyzwoitego choć nieco surowego standardu. Poza pokojami i salami konferencyjnymi, jest tu jeszcze tylko małe centrum fitness i restauracja na parterze. Brak jakiegokolwiek terenu czy klimatycznych knajpek albo eleganckiej restauracji.  Obiekt nadaje się tylko na szkolenia albo noclegi dla pracujących blisko biznesmenów.

Ocena pokoi

Na pięciu piętrach mieszkalnych mieści się ok 190 pokoi.  Dość spore, widne i ciepło urządzone, mają nowoczesny i typowy dla sieciowych hoteli styl. Dwa osobne wygodne łózka, ogromny telewizor plazmowy, biurko, lodówka, deska do prasowania i mały czajnik. Okien nie można otwierać ale w pokoju znajduje się klimatyzacja.  Łazienka jest nowoczesna, komfortowa i z duża kabiną prysznicową.

Ocena sal konferencyjnych

Na pierwszym piętrze znajduje się centrum konferencyjne z estetycznymi, nowoczesnymi i widnymi salami konferencyjnymi. Każda z 5 sal zmieści ok 30 osób w układzie w podkowę, ale można tez rozsunąć ściany by uzyskać dużą sale kongresową zdolną pomieścić, w układzie kinowym, ok 220osób. W salach mamy podwieszane w suficie projektory, opuszczone ekrany oraz rolety w oknach. Dodatkowo sale wyposażone są w system nagłaśniający. W każdej Sali można samodzielnie sterować klimatyzacją i oświetleniem poprzez panel dotykowy znajdujący się w ścianie. Podczas naszego pobytu (kwiecień 2019r.) jeszcze nie wszystko dobrze działało – byliśmy jednak w hotelu w drugim dniu jego otwarcia.

Zaletą sal jest też wygodna wykładzina i elastyczne przestawne stoliki oraz krzesła. Sale utrzymane w szaro-brązowej kolorystyce. Przed salami mamy dość spore foyer gdzie możemy spokojnie urządzić przerwy kawowe. W przypadku pełnego obłożenia szkoleniami (wykorzystania wszystkich sal) liczba toalet może być za mała. W hotelu prowadziliśmy szkolenie z zarządzania strategicznego.

Ocena obsługi

Obsługa jest  bardzo uczynna i stara się szybko odpowiadać na zadane życzenia przez gości. Widać jeszcze jednak dość nierówny standard – wśród wielu profesjonalnych pracowników spotkaliśmy też jednego niezainteresowanego naszymi potrzebami i dwóch, którzy nie potrafili zrealizować naszych próśb na sali konferencyjnej (obsługa pulpitu do sterowania projektorem). Pracownicy recepcji sympatyczni i uczynni, choć działający jak roboty wyuczone podręcznikowych formułek.

Minusy i zagrożenia

Hotel znajduje się  w dzielnicy, w której w dni robocze trzeba spodziewać się korków i ogromnych trudności z parkowaniem, co będzie oznaczało, że część grupy się spóźni szukając miejsc parkingowych (średni czas szukania miejsca parkingowego w tej dzielnicy może wynieść nawet 20min, a niektórzy będą musieli zaparkować w galerii Mokotów ok 1km od hotelu). Polecamy więc transport publiczny – hotel znajduje się 5 minut pieszo od stacji kolejki podmiejskiej  i 3 minuty od dużej pętli tramwajowej.


Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***: komfortowy

Komentarze wyłączone.