Pałac Mała Wieś, okolice Grójca, mazowieckie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Kompleks pałacowo-parkowy w Małej Wsi łączy elementy architektury i nowoczesnych rozwiązań eventowych. Obok historycznego obiektu wybudowano nowoczesne przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Kompleks położony jest w okolicach Grójca i dzięki temu może być ciekawym miejscem szkoleniowym na południe od Warszawy (ok 50 km). Teren wokół Pałacu stanowią zarówno doskonale utrzymane obszary jak i część o charakterze leśnym. Wielkość terenu  (ok 30h) sprawia że możliwe jest prowadzenie szkoleń outdoorowych dla bardzo wielu grup – na pewno dla większej ilości niż możliwości noclegowe hotelu.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 54 pokojami (apartamenty i pokoje dwuosobowe). Apartamenty ulokowane są w historycznych oficynach, natomiast pokoje w stylu industrialnym i rustykalnym w nowszych budynkach (Spichlerzu oraz Domu Ogrodnika). Pokoje i apartamenty, wyposażone są w unikatowe meble antyki, obrazy, bibeloty z dawnych lat. W pokojach znajdują się gustownie urządzone łazienki, wygodne łóżka, dostęp do bezprzewodowego internetu, zestaw do zaparzania kawy i herbaty, telewizory LCD. Wg naszej oceny pokoje są wygodne, przestronne zaprojektowane ze smakiem, bez kiczu choć w przestarzałym stylu. Żadnych zastrzeżeń nie budzi czystość i obsługa pokoi. Warto zaznaczyć, że w samym pałacu pokoi jest niewiele a znaczna ich część usytuowana jest w budynkach oddalonych o kilkadziesiąt metrów od pałacu.

Ocena sal konferencyjnych

W różnych budynkach kompleksu hotelowego mamy całą gamę sal szkoleniowych i konferencyjnych. Mają one bardzo różne wielkości, wyposażenie i sposób ich konfigurowania, oraz styl wykończenia. Daje to wiele opcji wykorzystania obiektu na różne typy spotkań – w zależności od rodzaju zajęć, liczby uczestników i liczby podgrup warsztatowych.  Hotel sprawdzi się jeśli chcesz zorganizować kameralny warsztat, szkolenie dla kilku grup, wyjazd integracyjny. W „Nowej oranżerii” znajduje się przykładowo największa sala szkoleniowa o powierzchni przeszło 550 m2, która idealnie nada się na konferencje (wyposażona w dwa wysuwane z sufitu ekrany, dwa projektory multimedialne, nowoczesny sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy). W salach restauracyjnych (na parterze i piętrze) zorganizujemy szkolenie dla kilkunastu osób, a małych kameralnych salach w Pałacu spotkania biznesowe w gronie kilu osób. W sumie Hotel oferuje 21 różnych pomieszczeń konferencyjnych. Musimy jednak pamiętać, że sale znajdują się w pięciu różnych budynkach czasami znacznie oddalonych od siebie. Pięć sal znajdujących się na pierwszym piętrze pałacu  – to raczej komnaty o charakterze „muzealnym”, znajduje się w nich dużo „bibelotów”, dodatkowo sale są trudno ustawne. Specyficzny charakter sal nie każdemu może przypaść do gustu. Natomiast sale znajdujące się w nowych budynkach są z kolei nowoczesne, z odpowiednim przygotowaniem sprzętu potrzebnego do prowadzenie szkoleń.  Niektóre sale można ze sobą łączy lub dzielić. Sale są widne z dostępem światła dziennego, niestety okna nie są duże (pałacowe) więc często trzeba korzystać z doświetlenia sztucznego. Wyposażanie obejmuję klimatyzację, rzutnik, ekran, flipchar i nagłośnienie systemowe. Na podłogach jest parkiet, zatem akustyka jest przyjemna do pracy.

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia. Chętna do pomocy z wysoko ocenioną przez nas sprawnością. Każdy poruszany temat i prośba o konkretne rozwiązanie były załatwione. Chociaż, gdy próbowaliśmy się dowiedzieć o to, o której godzinie będą wyłączane zraszacze trawników (chcieliśmy pracować na trawnikach) nie udało się tego ustalić i ostatecznie zrezygnowaliśmy z wybranych miejsc. Obsługa kelnerska podczas posiłków na bardzo wysokim poziomie. Takie samo wrażenie odnieśliśmy podczas już nieoficjalnej kolacji. W hotelu działa też ogólnodostępna restauracja, więc na pewno spotkać można jej gości.

Minusy i zagrożenia

Właściwie nie znaleźliśmy takich.


Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***:  luksusowy

Komentarze wyłączone.