Hotel Villa Natura, Dolsk, wielkopolskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Średniej wielkości i średniego standardu kompleks składający się z obiektów pałacowych i stadniny konnej. Hotel położony jest na terenie własnego niewielkiego parku w cichej okolicy, przy brzegu jeziora, na przedmieściach niewielkiego miasteczka. Na szkolenia nie polecamy go w pierwszej kolejności z uwagi na jakość sal konferencyjnych, ale atrakcyjny plener stawia go wysoko w rankingu wielkopolskich obiektów na plenerowe spotkania integracyjne. Hotel sprawia wrażenie, jakby poszukiwano oszczędności w każdym możliwym miejscu (więcej o tym w opisie pokoi).  Z drugiej strony obfite śniadania i bogata kuchnia przeczą temu wrażeniu. Hotel posiada kilka boisk sportowych, boiska do piłki nożnej z murawą ze sztucznej trawy i pełnym oświetleniem oraz boiska do koszykówki oraz siatkówki plażowej.

Ocena pokoi

Hotel może pomieścić ok 100osób – do dyspozycji mamy jedno- oraz dwuosobowe pokoje oraz jeden czteroosobowy apartament Średniej klasy, zadbane i schludne ale nieco chłodne w wystroju z nutką klimatu staropolskiego dworu pokoje spełniają wszystkie normy trzygwiazdkowego obiektu, jednak wyposażenie ma już kilkanaście lat, a niektóre pokoje są dość małe. Pewnym minusem są twarde i dość mało wygodne materace w niektórych pokojach, cienkie ściany i strop ( co sprawia, że słychać gości z innych pokoi), orz tylko bardzo podstawowy tani zestaw kosmetyków w łazience. W pokoju nie ma klimatyzacji, jest za to zestaw kawowy (niestety podczas naszego pobytu nie było w nim ani mleczka do kawy, ani klasycznej czarnej herbaty).

Ocena sal konferencyjnych

Zaletą hotelu jest duża liczba sal i salek rozlokowanych w trzech osobnych budynkach. Największa sala, w budynku przerobionym prawdopodobnie z dawnej wozowni, pomieści nawet 200 osób, ale ma charakter typowo bankietowy – jest ciemna, z zimną kamienną posadzką, kiepską akustyką. Jeśli ktoś chciałby ją wykorzystać na wykłady konferencyjne, sugerujemy wcześniejszą wizytę, by sprawdzić jaki rodzaj sceny, oświetlenia i nagłośnienia przywieźć z sobą. W sąsiednim budynku mamy na parterze 2 kilkudziesięciu osobowe sale, które mają przyzwoite wyposażenie konferencyjne, ale tu również kamienna podłoga oraz tylko niewielkie okienka budują niezbyt przyjazną atmosferę do zajęć – wrażenie chłodu, mroku i pogłosu. Na piętrze znajduje się trzecia sala tego budynku, sporo większa lecz o bardzo podobnym charakterze. Przy salkach na korytarzu znajduje się niewielka przestrzeń klubowo-bilardowa, którą w razie konieczności też można zaadoptować na miejsce do prostych gier integracyjnych. Trzeci budynek z salami to główny Pałac. Na piętrze znajdziemy ustawną, kilkusetosobową salę, która niestety także ma kamienną podłogę, ale przynajmniej jest widna i ma bezpośrednie wyjście do ogrodu. Ponadto na parterze Pałacu obok restauracji znajdziemy dwie kilkuosobowe salki klubowe nadające się na spotkania biznesowe dla grup do 10 uczestników. Latem całkiem ciekawą opcją na szkolenie może być ulokowana na uboczu zadaszona wiata grillowa.

Ocena obsługi

W czasie naszego pobytu obsługa realizowała wszystkie nasze życzenia, działała dość sprawnie, ale pozostawiała wrażenie jakby nieobecnej myślami, nie zainteresowanej specjalnie gościem i nie budującej szczególnie gościnnych relacji. Duża część obsługi kuchennej to pracownicy zza wschodniej granicy, którzy często na pytania odpowiadają „nie wiem spytam kierownika”.

Minusy i zagrożenia

Ponieważ hotel działa razem z stadniną warto sprawdzić czy w dniu naszego szkolenia nie odbywają się żadne zawody – bo w taki dzień miejsce będzie zatłoczone i hałaśliwe, co utrudni przede wszystkim plenerowe zajęcia integracyjne.


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w cichej okolicy

Standard***: średni

 

Komentarze wyłączone.