Hotel Spichrz, Toruń, Kujawsko – pomorskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Spichrz to trzygwiazdkowy elegancko odnowiony (w staropolskiej stylistyce) obiekt, którego największą wadą są sale konferencyjne. Jest umieszczony wewnątrz XVIII – wiecznych szwedzkich spichlerzy oraz w kamienicy mieszczańskiej. Hotel ma 39 pokoi bardzo ciekawie urządzonych, z zachowaniem klimatu starego wnętrza. Położony w centrum Torunia przy Bulwarze Filadelfijskim. Posiada tez własny taras i ogródek. Bliskość starówki pozwala też zapewnić uczestnikom czas poza szkoleniem.

Ocena pokoi

Eleganckie, estetyczne, bardzo komfortowe, stylowo urządzone. Choć raczej sugerujemy je jako jedynki – w dwójkach łóżka są małżeńskie, albo pojedyncze – lecz stojące bardzo blisko siebie i trudne do rozsunięcia. Cześć pokoi ma okna wychodzące na schody wewnątrz budynku.

Ocena sal konferencyjnych

Jedyna typowa sala szkoleniowa, w której prowadzimy szkolenie z prowadzenia prezentacji położona jest na parterze w odnowionej willi. Duża, dość ciemna, z wyjściem od strony budynku i z ulicy, ma klimat starego budynku i niestety kiepską akustykę. Powoduje pogłos, który może przeszkadzać w odtwarzaniu np. filmów. Maksymalna liczba uczestników to około 16-25 osób zależnie od ustawienia. W innych salach w głównej części budynku jest niestety gorzej – jedna duża (restauracyjna) i trzy maleńkie to tak naprawdę miejsca biesiadne, nijak dopasowane do potrzeb konferencyjnych (szczególnie te maleńkie). Można je zobaczyć na fotografiach na stronie internetowej hotelu.

Ocena obsługi

Bardzo dobra jak na ten trzygwiazdkowy standard obsługi. Chętna do pomocy, bardzo szybko reagująca na zgłoszone potrzeby. Dobra obsługa restauracyjna. Bardzo dobre posiłki – jeśli ktoś lubi staropolsko – sarmacką kuchnię, sprawnie podawane.

Minusy i zagrożenia 

Mimo, że parking znajduje się w niedalekiej odległości od hotelu dojazd samochodem wynosi około 10 min. (jednokierunkowe, starówkowe uliczki wydłużają czas dojazdu). Dojście pieszo do hotelu z parkingu prowadzi częściowo przez dość strome schody co może być utrudnieniem. W trakcie pobytu były też 2 awarie prądu w tym jedna trwała około 2h. Wreszcie, hotel ma dwa osobne budynki – zimą i w deszczu to mało wygodne.


Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***: komfortowy

Komentarze wyłączone.