Hotel Cukrownia Żnin, Żnin, kujawsko-pomorskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Cukrowni Żnin to bardzo nietypowe miejsce. Jak sama nazwa wskazuje powstał poprzez adaptację całego kompleksu budynków po dawnej cukrowni. Jest to postindustrialna architektura z jedynym w swoim rodzaju klimatem. Bardzo rozległy (i prze to dość skomplikowany) kompleks budynków z 11 salami konferencyjnymi, centrum SPA sygnowanym marką Dr Ireny Eris i wieloma innymi atrakcjami. Hotel znajduje się Żninie tj. pomiędzy Bydgoszczą i Gnieznem i dla gości z tych okolic wydaje się być najbardziej dostępny. 

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 300 oryginalnie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami: dwu- i trzyosobowymi, typu „Family Room” z antresolą, apartamentami dwupoziomowymi lub z dwiema sypialniami i aneksem kuchennym. Większość z nich ma wystój postindustrialny. Nie są one superkomfortowe ale wystarczająco wygodne nawet na kilkudniowy pobyt.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel dysponuje 11 salami szkoleniowymi, które można przekształcać i formować w różne konfiguracje. Sale szkoleniowe cechują się równie oryginalnym wystrojem, nawiązującym do charakteru dawnej fabryki. Wrażenie robi największa sala – Magazyn Cukru – o powierzchni 1360 m2 i wysokości ponad 6 m, z oryginalnymi workami cukru przytwierdzonymi do ścian. Wszystkie sale konferencyjne są wyposażone w nowoczesny sprzęt nagłośnieniowy i audiowizualny. Niestety w Sali, z której korzystaliśmy podczas szkolenia z przywództwa sytuacyjnego wszystkie instalacje były odkryte i w tracie szkolenia zdarzyło się że nagle spadająca woda w instalacji sanitarnej powodowała zamieszanie i zakłócała przebieg szkolenia. Niemniej jednak potencjał hotelu w zakresie konferencyjnym jest olbrzymi.

Ocena obsługi

Niestety – wg naszych spostrzeżeń, jeśli chodzi o jakość obsługi tu hotel ma najwięcej do nadrobienia. Z jednej strony wszystko przebiegało wg naszych oczekiwań (organizacja Sali, jej wyposażenie czy wsparcie techniczne), a z drugiej strony często było trudno uzyskać odpowiedź na najprostsze pytania, Panie wydawały się być zaskoczone lub onieśmielone pytaniami. Obsługa w restauracji – mimo, że miała wcześniej zamówione menu, nie była gotowa na umówiona godzinę, posiłki wydawała poszczególnym osobą w dużych odstępach czasu. No i niestety wydarzyła się wpadka z „włosem w zupie”, na którą też można było zareagować dużo lepiej.

Minusy i zagrożenia

Hotel jest dość dobrze odbierany przez rodziny z dzieci i  takich gości było bardzo dużo –  i to jest element, który albo będzie należało zaakceptować albo może być, w niektórych przypadkach uciążliwy.


Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  centrum miasta (nad jeziorem a ruch uliczny nie przeszkadzał – to dzięki dużemu terenowi hotelu.)

Standard***:  średni

Komentarze wyłączone.