Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
Liczba osób, które przeczytały tę opinię: 28
Hotel Cukrowni Żnin to bardzo nietypowe miejsce. Jak sama nazwa wskazuje powstał poprzez adaptację całego kompleksu budynków po dawnej cukrowni. Jest to postindustrialna architektura z jedynym w swoim rodzaju klimatem. Bardzo rozległy (i prze to dość skomplikowany) kompleks budynków z 11 salami konferencyjnymi, centrum SPA sygnowanym marką Dr Ireny Eris i wieloma innymi atrakcjami. Hotel znajduje się Żninie tj. pomiędzy Bydgoszczą i Gnieznem i dla gości z tych okolic wydaje się być najbardziej dostępny.
Ocena pokoi
Hotel dysponuje 300 oryginalnie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami: dwu- i trzyosobowymi, typu „Family Room” z antresolą, apartamentami dwupoziomowymi lub z dwiema sypialniami i aneksem kuchennym. Większość z nich ma wystój postindustrialny. Nie są one superkomfortowe ale wystarczająco wygodne nawet na kilkudniowy pobyt.
Ocena sal konferencyjnych
Hotel dysponuje 11 salami szkoleniowymi, które można przekształcać i formować w różne konfiguracje. Sale szkoleniowe cechują się równie oryginalnym wystrojem, nawiązującym do charakteru dawnej fabryki. Wrażenie robi największa sala – Magazyn Cukru – o powierzchni 1360 m2 i wysokości ponad 6 m, z oryginalnymi workami cukru przytwierdzonymi do ścian. Wszystkie sale konferencyjne są wyposażone w nowoczesny sprzęt nagłośnieniowy i audiowizualny. Niestety w Sali, z której korzystaliśmy podczas szkolenia z przywództwa sytuacyjnego wszystkie instalacje były odkryte i w tracie szkolenia zdarzyło się że nagle spadająca woda w instalacji sanitarnej powodowała zamieszanie i zakłócała przebieg szkolenia. Niemniej jednak potencjał hotelu w zakresie konferencyjnym jest olbrzymi.
Ocena obsługi
Niestety – wg naszych spostrzeżeń, jeśli chodzi o jakość obsługi tu hotel ma najwięcej do nadrobienia. Z jednej strony wszystko przebiegało wg naszych oczekiwań (organizacja Sali, jej wyposażenie czy wsparcie techniczne), a z drugiej strony często było trudno uzyskać odpowiedź na najprostsze pytania, Panie wydawały się być zaskoczone lub onieśmielone pytaniami. Obsługa w restauracji – mimo, że miała wcześniej zamówione menu, nie była gotowa na umówiona godzinę, posiłki wydawała poszczególnym osobą w dużych odstępach czasu. No i niestety wydarzyła się wpadka z „włosem w zupie”, na którą też można było zareagować dużo lepiej.
Minusy i zagrożenia
Hotel jest dość dobrze odbierany przez rodziny z dzieci i takich gości było bardzo dużo – i to jest element, który albo będzie należało zaakceptować albo może być, w niektórych przypadkach uciążliwy.
Wielkość hotelu*: duży
Charakter lokalizacji**: centrum miasta (nad jeziorem a ruch uliczny nie przeszkadzał – to dzięki dużemu terenowi hotelu.)
Standard***: średni