Copernicus Toruń Hotel, Toruń, kujawsko-pomorskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Duży hotel ulokowany pomiędzy starym miastem a bulwarami wiślanymi jest komfortowym i przemyślanym obiektem, który posiada jednak trzy istotne wady z punktu widzenia pracy szkoleniowej. Hotel Copernicus jest obiektem kongresowo-konferencyjnym posiadającym na parterze dużą restaurację i kilka sal konferencyjnych, które można szybko połączyć w jedną dużą salę kongresową. Znajdujące się w podziemiach centrum odnowy biologicznej i basen ma też niewielki plener z wiatą grillową, który można by wykorzystać na zajęcia integracyjne ale tylko wynajmując go na wyłączność ponieważ w przeciwnym wypadku grono gości będzie nam przeszkadzało w zajęciach.

Ocena pokoi

Duże, nowoczesne, komfortowe i wygodne pokoje nie wyróżniają się szczególnie ani stylistyką ani funkcjonalnością są niemniej praktyczne i zadbane do tego przestrzenne i widne.

Ocena sal konferencyjnych

Na parterze, niedaleko recepcji, mamy przestrzeń konferencyjną, która może być dzielona na przeróżnej wielkości sale szkoleniowe dzięki wysokiej jakości ściankom działowym, które dobrze wygłuszają hałas. Najmniejsze moduły pomieszczą około 20 osób a połączona całość z powodzeniem pozwoli na konferencję ponad 200 uczestników. Dodatkowo na pierwszym piętrze znajdują się dwie maleńkie, kilkuosobowe salki spotkań, niestety bez okien. W części sal mamy projektory w suficie i ekrany ścienne w pozostałych przenośne rzutniki i ekrany. Pewnym minusem jest fakt, że po podzieleniu sal większość nie ma żadnego okna. Na szczęście oświetlenie jest sprawne i jasne. Niestety krytycznym i całkowicie problematycznym minusem jest fakt, że nie tylko klimatyzacją ale i rzutnikiem można zarządzać tylko poprzez wzywanie obsługi więc wyłączenie i włączenie rzutnika w czasie zajęć jest poza zasięgiem możliwości trenera.

Ocena obsługi

Pracownicy hotelu dość szybko, zawsze sprawnie i skutecznie rozwiązują problemy uczestników i szkoleniowca. Sprawnie też przekazują między sobą informacje. Drobnym zarzutem może być fakt, że w hotelu spotka nas raty chłodny profesjonalizm niż życzliwość i serdeczność. Krytycznie ważnym minusem jest fakt, że w weekendy nie ma kierownictwa hotelu a pracownicy nie są w stanie podjąć samodzielnie żadnej decyzji. W naszym przypadku, gdy szkolenie zdecydowaliśmy się rozpocząć godzinę wcześniej i poszliśmy na recepcję prosić o włączenie rzutnika dowiedzieliśmy się, że może to zrobić tylko pracownik techniczny, który dopiero jedzie do hotelu (na pierwotnie umówioną godzinę), a nikt inny nie jest władny podjąć takiej decyzji ani nie zadzwoni też do przełożonego. Dopiero drastyczna awantura z recepcjonistą nieznacznie przyspieszyła rozwiązanie problemu

Minusy i zagrożenia

Oprócz wspomnianej wcześniej kłopotliwej sytuacji z włączaniem rzutnika i małą elastycznością pracowników obsługi problematyczne jest też rozmieszczenie gości w hotelu. W naszym przypadku nocowaliśmy bezpośrednio nad wiatą grillową, w której całą noc trwała niezwykle głośna impreza choć wystarczyło to przewidzieć i gości z innych grup niż ta imprezująca umieścić w innym skrzydle tego rozległego hotelu. Rezerwując ten obiekt musimy mieć świadomość, że jest to duży fotel miejski więc nie liczmy na kameralność – zarówno na basenie, w holu przy recepcji, w ogrodzie i na parkingu będzie tłoczno.


Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***: komfortowy

Komentarze wyłączone.