Hotel InVite, Wrocław, dolnośląskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Średniej wielkości komfortowy, nowoczesny i nieco awangardowy hotel w południowej części Wrocławia – jedno z ciekawszych w okolicy miejsc dla grupy szukającej nowoczesnego obiektu w dobrej klasie, z niestandardowa kuchnią. Miejsce polecamy na szkolenia, ale nie na spotkania integracyjne.

Hotel szczyci się zatrudnianiem utalentowanych kucharzy z zacięciem artystycznym. Przygotowują oni autorskie koncepcje na bazie kuchni europejskiej. Jest to smaczne, zdrowe i lekkie, trzyma się w miarę blisko klasycznych kanonów kucharskich, ale spotkaliśmy też kilku uczestników, dla których styl kulinarny kłócił się nieco z ich tradycyjnym podejściem do wyżywienia. Były to jednak bardzo nieliczne osoby.

Ocena pokoi

Hotel posiada 103 pokoje. Pokoje jak i cały hotel projektował prawdopodobnie architekt lubiący nowoczesny styl bazujący na tworzywach sztucznych i delikatnie futurystycznej stylistyce. Zwolennicy klasycyzmu będą zawiedzeni, dla pozostałych osób będzie jednak to połączenie dobrego gustu i technologicznej awangardy. Standard pokoi zbliżony jest niemalże do czterech gwiazdek – nie jest to jednak typowy hotel luksusowy. Pokoje i apartamenty w mają telewizor z płaskim ekranem, lodówkę, biurko, czajnik elektryczny, suszarkę do włosów i bezpłatny zestaw kosmetyków. Niektóre pokoje mają dodatkową część wypoczynkową.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma dwie trzy sale szkoleniowe. Na parterze znajdziemy podłużną, prostokątną, nowoczesną salę konferencyjną. Jej najciekawszy element to trzy, niemal w całości przeszklone ściany wpuszczające dużo światła i ciepła – ale też wzroku mieszkańców sąsiednich budynków i przechodniów. Na szczęście wszystkie trzy ściany można osłonić dzięki automatycznie opuszczanym roletom. Sala wyposażona jest w rzutnik pod sufitem, komfortowa wygładzinę, lekkie ustawne meble oraz klimatyzację sterowaną z sali. Liczba elementów, którymi można sterować (oświetlenie, nagłośnienie, rolety i rzutnik) może przytłoczyć osoby nielubiące nadmiaru technologii. Sala pomieści do 30 osób w wygodnym ustawieniu w podkowy lub do 50 w teatralnym.

Na czwartym piętrze znajduje się druga, niewielka salka konferencyjna przerobiona prawdopodobnie z apartamentu hotelowego. Pomieści do 15 uczestników. Jest równie widna, nowoczesna i dobrze wyposażona i ma niewielki balkon, który pozwala palaczom nie zjeżdżać windą do parteru. Minusem jest tylko jedna koedukacyjna toaleta przerobiona z łazienki hotelowej. Podczas naszego pobytu szkolenie miała jeszcze jedna mała grupa na pierwszym piętrze, jednak tej trzeciej salki nie udało nam się obejrzeć.

Ocena obsługi

Bardzo szybka, sprawna i zainteresowana życzeniami klienta obsługa stara się błyskawicznie reagować na potrzeby klienta. Czasem jednak spotkamy tutaj początkujących pracowników, którzy popełniają drobne błędy np. skierowano nas do niewłaściwej sali konferencyjnej, a jeden z pracowników nie potrafił włączyć oświetlenia sali.

Minusy i zagrożenia

Hotel ma relatywnie mały parking  jak na tej wielkości obiekt – ciężko tu zaparkować, a znalezienie parkingu w okolicy też może zająć kilkanaście minut.


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  komfortowy

Komentarze wyłączone.