Pałac Tłokinia, Tłokinia Kościelna okolice Kalisza, wielkopolska

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Pałac Tłokinia, Tłokinia Kościelna okolice Kalisza, wielkopolska
5 (100%) 2 votes

Pałac Tłokinia to szlachecka rezydencja z początku XX wieku, której właścicielami byli Zofia i Ignacy Chrystowscy. W latach 90-tych obiekt zamknięto, ale na szczęście znalazł się właściciel i po gruntownej rewitalizacji od 2012 roku znajduje się tam bardzo klimatyczny hotel i restauracja. Wnętrza wyróżnione zostało specjalną nagrodą Kapituły Konkursu Modernizacja Roku 2013. Dla osób lubiących pałacowe klimaty wnętrza będą nie lada atrakcją. Hotel znajduje się ok. 7 km od Kalisza.

Bardzo mocną stroną Hotelu jest jego restauracja (czterokrotnie odznaczona wyróżnieniem 3 widelców w konkursie Poland 100 Best Restaurants oraz nagrodą Dwóch Czapek w przewodniku kulinarnym Gault & Millau Polska).

W skrócie – hotel cechuje sprawna i profesjonalna obsługa, bardzo dobre jedzenie oraz rozległy teren wokół (6ha parku) – cześć terenu stanowią nieużytki.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 27 pokojami 2,3 i 4 osobowymi oraz apartamenty, które wyposażone są w unikatowe meble antyki, obrazy, bibeloty z dawnych lat. W pokojach znajdują się gustownie urządzone łazienki, wygodne łóżka, dostęp do bezprzewodowego internetu, zestaw do zaparzania kawy i herbaty, telewizory LCD. Wg naszej oceny pokoje są wygodne, przestronne zaprojektowane ze smakiem, bez kiczu choć w stylu z epoki. Żadnych zastrzeżeń nie budzi czystość i obsługa pokoi. Warto zaznaczyć że w samym pałacu pokoi jest niewiele a znaczna ich część usytuowana jest w budynkach oddalonych o kilkadziesiąt metrów od pałacu.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel nie jest ośrodkiem szkoleniowo konferencyjny, zatem oferta w tym zakresie nie jest bardzo szeroka. Natomiast doskonale nadaje się do pracy w kameralnym gronie. Hotel ma miejsce na około 3-4 grupy szkoleniowe liczące po kilkanaście osób lub alternatywnie jedną większą do 100 osób. Sale są umiejscowione w Pałacu, przez to nie są to sale bardzo komfortowe do pracy. Wyposażone są w stylu płaconym, zatem znajduje się w nich dużo „bibelotów”, trudno ustawne. Rzutnik znajduje się na odrębnym stoliku (nie podwieszany) a ekran trzeb ustawić na stojaku. Niektóre sale można łączy lub dzielić przepierzeniem ale w postaci parawanów zatem nie dźwiękoszczelnym. Sale są za to widne z dostępem do światła dziennego, ale okna nie są duże (pałacowe) więc często trzeba korzystać z doświetlenia Sali. Dwie sale, z których korzystaliśmy nadają się do pracy grup do około 20 osób w układzie w „podkowę”. Wyposażanie obejmuję klimatyzację, rzutnik, ekran i flipchar – jednak o ten ostatni musieliśmy poprosić. Na podłogach jest parkiet przykryty dywanami, zatem akustyka jest przyjemna do pracy. Jedna z sal ma charakter Sali balowej, na której może się zmieści w układzie teatralnym ok 80 – 100 osób.

Częściowo zagospodarowany teren wokół hotelu (6ha) daję spore możliwości jeśli chodzi o organizację zajęć o charakterze outdoor. Na pewno można na nim poprowadzić swobodne zajęcia integracyjne dla 8-10 grup. W terenie znajdują się też dwie duże altany.

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia. Chętna do pomocy jednak sprawność oceniamy na ok 80% – gdy wieczorem poprosiliśmy o konkretne rozwiązanie dostaliśmy zapewnienie że rano temat zostanie załatwiony. Niestety rano nasza prośba nie został przekazana i musieliśmy poprosić jeszcze raz. Dopiero wtedy – dość szybko –otrzymaliśmy to czego potrzebowaliśmy. Obsługa kelnerska podczas posiłków na bardzo wysokim poziomie. Takie samo wrażenie odnieśliśmy podczas już nieoficjalnej kolacji. W hotelu działa też ogólnodostępna restauracja, więc na pewno spotkać można jej gości.

Minusy i zagrożenia

Właściwie nie znaleźliśmy takich. Jedynym zagrożeniem może być zbyt mała ilość miejsc noclegowych w porównaniu z ogromnym terenem, gdzie możemy zorganizować zajęcia outdoor.


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**: cicha okolica

Standard***:  średni

Komentarze wyłączone.