Hotel Witek, Modlniczka k. Krakowa , małopolska

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Średniej klasy hotel szkoleniowo – konferencyjny na dalekich przedmieściach Krakowa (u wylotu autostrady A4, blisko lotniska Balice).  Sporo sal szkoleniowych, sprawna i profesjonalna obsługa, dość dobre jedzenie. Polecamy na szkolenia otwarte, warsztaty biznesowe. Raczej trudno tu o kameralność.

Hotel dysponuje własnym plenerem,  jednak z uwagi na bliskość autostrady i centrum handlowego, szkolenia integracyjne raczej też nie będą miały tu odpowiedniego klimatu. Obiekt  bardziej nadaje się na spotkania konferencyjne i takich tu odbywa się naprawdę sporo.

Pierwszy raz nie jest też łato do niego trafić (skierować się na właściwy zjazd). Warto zaufać nawigacji.

Klienci wybierają to miejsce dla profesjonalizmu w przygotowaniu szkoleń, licznych sal konferencyjnych i dobrej lokalizacji.  Jednak warto dopytać tu o szczegóły – np. obsługa za udostepnienie dodatkowego pomieszczenia technicznego na część warsztatów chciała dodatkowych opłat. Jednak ostatecznie udało się to zorganizować bezpłatnie.

Plusem jest ponad 350 bezpłatnych, monitorowanych 24h miejsc parkingowych.

Ocena pokoi

Każde piętro hotelowe zaaranżowane jest w innej kompozycji kolorystycznej. Hotel posiada 140 miejsc noclegowych  w różnych kategoriach. Średniej klasy pokoje wyposażone są w bardzo typowym stylu ośrodka szkoleniowego  – z kilkunastoletnimi meblami i wystrojem. Pokoje mają klimatyzację.  Łazienki czyste, kabina prysznicowa czy umywalka, funkcjonalnie i bez zastrzeżeń – jak dla średniego standardu. Hotel ma cztery gwiazdki, jednak naszym zdaniem są to raczej trzy lub trzy i poł gwiazdki.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma 12 sal konferencyjnych – od dużych i dobrze wyposażonych, po bardzo niewielką i ciasną salkę w suterenie – z której ostatnio korzystaliśmy. Zaletą było to, że wyjście z sali znajdowało się bezpośrednio na zewnątrz. Trochę uciążliwe było to, że do sali otrzymaliśmy tylko jedną kartę wstępu, a drzwi samoczynnie się zatrzaskiwały – trzeba uważać, by nie zostawić karty w sali. Większość sal konferencyjnych ma bezpośrednie wyjście na zewnątrz, co umożliwia zorganizowanie przerwy kawowej na świeżym powietrzu.

Na duże szkolenia najlepiej sprawdzi się Sala Kongresowa– przestronna, jasna przestrzeń dzięki dużym oknom, wyłożona panelami, z obszernym holem.  Może jednak budzić niesmak swoim bankietowym wystrojem (ciężkie czerwone zasłony, kryształowe żyrandole, balowe wstęgi pod sufitem).

Na mniejsze spotkania polecamy jedną z czterech sal: Morską, Parkową, Tarasową lub Ogrodową. Sale różnią się od pozostałych dość ciekawymi akcentami i kolorystyką, która jednak nie wszystkim może przypaść do gustu (w Sali Ogrodowej – ściany pomalowane są na żółto, jedna przedstawia kwiecista łąkę, w Sali Morskiej – dominuje morski wystrój, marynistyczne dodatki i elementy, wystrój Sali Parkowej inspirowany jest barwami jesieni a w elementach wykończeniowych Sali Tarasowej dominuje kolor zielony oraz fototapety z motywami roślinnymi). Sale posiadają bezpośrednie wyjście na taras.

Jeśli szukamy niewielkiej, kameralnej przestrzeni do przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych albo spotkań biznesowych, warto wybrać jedną z mniejszych sal szkoleniowych (Ratanowa, Klubowa – nie posiada okien) lub pokój typu studio. W Salonie VIP (wykończonym w klasycznym stylu, z kominkiem w centralnym punkcie, położonym na najwyższym piętrze) można przeprowadzić biznesowe spotkania.

Sala Kameralna (przyjemna sala utrzymana w nowoczesnym stylu), Konferencyjna (przestronna, dobrze oświetlona, utrzymana w  miłej dla oka kolorystyce z wygładziną na podłodze), Kominkowa (dość przestronne wnętrze na planie kwadratu umożliwia różne aranżacje stołów i krzeseł, minus stanowi kafelkowa posadzka oraz dwa filary) to miejsca, które sprawdzą się w przypadku organizacji szkoleń lub spotkań typu Team Building dla niewielkich grup.

Hotel dysponuje dodatkowo znajdującą się w sąsiednim budynku Witek Home Salą Lustrzaną (bez okien, z dużymi lustrami i kamiennymi ścianami oraz nieprzestawnymi stołami) oraz Salą Kryształową (niewielkie pomieszczenie). Obie sale, naszym zdaniem zostały raczej zaprojektowane z myślą o kameralnych rodzinnych uroczystościach.

Z uwagi na duże obłożenie obiektu, warto rezerwować sale z wyprzedzeniem i upewnić się, że na pewno dostaniemy to miejsce, na którym nam zależy.

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia – choć nieco zdystansowana i nie podchodząca zbyt indywidualnie do każdego gościa. To pewnie efekt wielkiej masy ludzi, którzy się tu przewijają. Zdarzało się, że ktoś z obsługi nie potrafił podjąć decyzji i trzeba było czekać na przełożonego.

Minusy i zagrożenia

W hotelu zwykle odbywa się wiele spotkań i szkoleń, a jednocześnie budynek nie jest zbyt przestronny i przestrzenny. Zwykle jest tu więc tłoczno, gwarno, w holu mnóstwo jest grupek prowadzących spotkania biznesowe – to nie jest obiekt, w którym doświadczymy ciszy, kameralności czy odcięcia od świata.


 

Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  przy autostradzie

Standard***: średni

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>