Hotel Wawrzyniak, Zduny koło Krotoszyna, wielkopolskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Komfortowy, przyjemny hotel znajduje się w cichej i malowniczej okolicy przy trasie (Wrocław – Gdańsk). Wysokiej jakości wyposażenie i ustawne sale konferencyjne kontrastują niestety z drobnymi niedociągnięciami przeszkadzającymi w organizacji konferencji. Hotel ma spory parking oraz niewielki ogródek leśny.

Ocena pokoi

Hotel ma 36 pokoi = 72 miejsca noclegowe. Pokoje wygodne, czyste acz nie wyróżniające się niczym szczególnym, standardowy styl hotelowy. Uwaga – niektóre pokoje posiada przeszkloną wannę.

Ocena sal konferencyjnych

Centrum konferencyjno – szkoleniowe hotelu składa się z czterech sal. Każda z 4 salek, o powierzchni około 36-38m2, może funkcjonować samodzielnie lub możemy połączyć je w jedną większą salę. Sale są widne (automatyczne rolety w oknach) i bardzo profesjonalne – dobra wygłuszająca wygładzina, dużo opcji oświetlenia lub zaciemnienia, dobry system nagłośnieniowy (oświetlenie i nagłośnienie sterowane panelem dotykowym), ekran oraz projektory multimedialne. Stylistyka i design bardzo zwyczajny niczym się nie wyróżnia ale miły dla oka. Każda sala ma indywidualnie sterowaną klimatyzację jednak temperatury nie ustawimy sobie sami tylko przy każdej zmianie musimy o to prosić kogoś z recepcji.

Hotel posiada też usytuowaną poza głównym budynkiem przestronną salę bankietową. Powstała ona z myślą o organizacji wesel, bankietów, imprez firmowych i innych eventów.

Ocena obsługi

Tutaj mamy trochę mieszane uczucia. Obsługa recepcji oraz restauracji była miła, pomocna i starała się szybko reagować na potrzeby. Niestety w hotelu posiadającym centrum konferencyjne wyposażone w najwyższej klasy sprzęt dziwi brak osoby zajmującej się technicznymi sprawami. Podczas naszego pobytu wszelkie niedogodności związane z działającym nieprawidłowo rzutnikiem i ekranem musieliśmy rozwiązać sami, gdyż obsługa restauracji (to do niej zgłaszamy wszelkie prośby i problemy związane z salami konferencyjnymi) nie wiedziała jak rozwiązać zaistniałe problemy (w końcu musieliśmy korzystać z naszych własnych rzutników i sprzętu nagłaśniającego).

Inne

Mimo, iż hotel posiada spore zaplecze nie zorganizujemy tutaj raczej szkolenia outdoor dla dużych grup. Niestety spory teren przy hotelu oraz parkingu w całości wyłożony jest kostką. Na szkolenie dla jednej – dwóch grup możemy wykorzystać ewentualnie niewielki ogródek z wiatą grillową oraz plac zabaw znajdujący się w lasku.

Minusy i zagrożenia

Jeśli nie znamy się na obsłudze sprzętu konferencyjnego w razie problemów technicznych nikt nam nie pomoże w ich rozwiązaniu.


Lokalizacja: na obrzeżach miasta

Standard: komfortowy

Wielkość: średni

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>