Hotel Podklasztorze, Sulejów, łódzkie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Trzygwiazdkowy hotel na przedmieściach Sulejowa, zlokalizowany w starych klasztornych murach. Mimo posiadania kilku sal szkoleniowych nie jest to miejsce, które polecalibyśmy na konferencje lub wyjazdy integracyjne. Z punktu widzenia spotkań biznesowych jego jedyną zaletą jest lokalizacja niemal idealnie w środku Polski. Hotel ma niewielkie SPA, które jednak wymaga rezerwacji i nie w każdym dniu jest otwarte do godzin wieczornych (w czasie naszego szkolenia SPA było czynne do godziny 16). Hotel ma tez basen, który w czasie naszego pobytu (październik 2018) był jeszcze w remoncie.

Hotel, choć został niedawno odremontowany i włączony do sieci Best Western, cierpi na wiele przypadłości wynikających z funkcjonowania w starych zabytkowych murach, których nie wolno dowolnie remontować czy zmieniać.  Obiekt dysponuje średniej wielkości terenem, który można wykorzystać na proste nieekstremalne spotkania integracyjne, ale trzeba mieć na uwadze, że plener ten bezpośrednio sąsiaduje z nie ogrodzonym kościołem możemy więc w czasie zajęć integracyjnych na przykład spotkać spacerowiczów lub wiernych idących na mszę.

Ocena pokoi

Hotel posiada 53 pokoje podkreślające historyczny charakter obiektu. Pokoje są może niezbyt duże ale ciepłe, klimatycznie (stare zdjęcia, ścianą wykończoną w starej cegle nawiązującej do ceglanych dawnych koszar) a zarazem nowocześnie i elegancko wyposażone. Na podłodze znajduje się wygodna wykładzina. W pokoju zastaniemy czajnik z zestawem herbat i kawą a w nowoczesnej łazience  suszarkę do włosów i zestaw kosmetyków. Podczas rezerwacji trzeba dopytać o łóżka (nie wszystkich łózka w pokojach dwuosobowych są oddzielne), często zdarza się bowiem, że są to pokoje z łóżkiem małżeńskim. W przypadku większych pokoi – możliwe jest zameldowanie dodatkowej trzeciej osoby, która spać wówczas będzie na dostawcę z rozkładanego tapczanu

Oceny sal konferencyjnych

Hotel dysponuje w sumie 6 salami konferencyjnymi i szkoleniowymi. W praktyce może jednak korzystać z nich maksymalnie trzech klientów biznesowych – wynika to z faktu, że cześć sal jest przechodnia i nie ma osobnego wejścia. Największa sala konferencyjna znajduje się na pierwszym piętrze- nad restauracją (niestety muzyka z restauracji jest czasem słyszalna w sali). W układzie teatralnym mieści około 80 osób a w układzie w podkowę 50 osób. Jest wyposażona w rzutnik i ekran, ma też praktyczny kwadratowy kształt. Jej minusami są dwie kamienne kolumny utrudniające widoczność (znajdujące się na środku sali), kamienna posadzka dająca silny pogłos, oraz stoliki, które zdecydowanie dopominają się wymiany lub naprawy. Na tyłach tej sali znajdują się trzy mniejsze salki – każda pomieści od kilkunastu do 20 osób i wszystkie mają podobny dość skromy standard. Żadna z nich nie ma niezależnego wejścia – wymagają przechodzenia przez dużą główna salę. Jesienią i zimą może być w tych salach dość chłodno, ponieważ obsługa hotelowa wyłącza tam ogrzewanie gdy salek nikt nie używa. Na drugim piętrze znajduje się niezależna niewielka salka spotkań dla grup liczących około 10-12 osób. Nie ma ona niestety okien i znajduje się na poddaszu – nie wiemy więc czy latem nie będzie tam duszno. Sala ta ma nierówny, mało ustawny kształt. W drugiej części budynku na pierwszym piętrze znajduje się jeszcze jedna sala, która pomieści od 20-30 osób. Jej standard nie odbiega od pozostałych pomieszczeń, ale sala ta przynajmniej ma regularny kształt, brak kolumn i niezależne, osobne wejście. Przy hotelu znajduje się duży namiot bankietowy z zadbaną drewniana podłogą. Latem wydaję się to być dobrym miejscem do organizacji wykładów lub gier szkoleniowych. Namiot w układzie teatralnym pomieści nawet 200osób a w podkowę około 80.

Ocena obsługi

Obsługa jest zdecydowanie najlepszą częścią tego hotelu – szybka, sprawna, sympatyczna, uczynna i przede wszystkim wychodząca z inicjatywą i propozycjami gdy tylko widzi że klient na coś czeka albo ma z czymś problem.

Minusy i zagrożenia

Hotel ma parking oddalony około 200 m od recepcji i jedynie brukowany chodnik prowadzący do budynku co może być utrudnieniem dla osób niepełnosprawnych. Również do sali konferencyjnej prowadzą jedynie schody.

W rejonie sal konferencyjnych jest też dość mało toalet – przy pełnym obłożeniu sal i krótkich przerwach kawowych może to powodować opóźnienia w powrocie uczestników na zajęcia


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w cichej okolicy

Standard***:  średni

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>