Hotel pod Kolumnami, Pilica, śląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Niewielki pensjonat w centrum Pilicy, dobre miejsce na kameralne spotkania wewnętrzne nie wymagające ekskluzywnej oprawy. Sympatyczny, niedawno odnowiony. Standard pensjonatowy, jednak relacja ceny do jakości jest pozytywna. Polecamy tylko, gdy grupa rezerwuje cały obiekt dla siebie i nie będzie tu innych gości. Obsługa miła i otwarta na krytykę, ale bardzo początkująca gdy chodzi o organizację szkoleń biznesowych. 

Ocena pokoi

Obiekt dysponuje 25 miejscami noclegowymi. Pokoje są zgrupowane w układzie apartamentowym „dwie sypialnie plus jedna łazienka”. To wymaga przemyślanego podzielenia uczestników w pokojach, by osoby przeciwnej płci nie dzieliły wspólnej łazienki (chyba, że nam to nie przeszkadza). Standard zbliżony do dwugwiazdkowego hotelu: skromnie, ale zadbanie, estetycznie, łazienki mają nowe wyposażenie.

Ocena sal konferencyjnych

Nie ma tu sal typowo szkoleniowych. Jedna, na grupę ok. 20 osób, to sala restauracyjna, którą można zaadaptować do szkoleń. Jest nieco skromna, ale jasna, estetyczna  i zadbana.

Druga salka to połączenie baru i salki wypoczynkowej – ta ma cieplejszy wystrój, jest sympatyczniejsza, za to zmieścimy tu w układzie „w podkowę” maksymalnie 15 uczestników (choć jako jadalnie pomieści 25).

Jednak w praktyce można wynająć tylko jedną z tych salek – druga pełnić będzie rolę jadalni. Podczas naszego pobytu w tej drugiej odbywały się inne imprezy. Obsługa wyraźnie planowała, że poda nam obiad na sali przeznaczonej na nasze szkolenie (Nasza firma organizowała tutaj tylko wewnętrzne spotkanie integracyjne jednak przy realizacji innych spotkań lub interaktywnych szkoleń musieliśmy stanowczo tego zabronić).

Dodatkowo, sale nie mają zamykanych drzwi – słuchać więc i widać osoby krzątające się po obiekcie, co może utrudniać prowadzenie zajęć. Dlatego rekomendujemy wynajmowanie całego obiektu na wyłączność i precyzyjne ustalanie z obsługą szczegółów (pisemnie).

Ocena obsługi

Musimy mieć na uwadze, że to pensjonat, a nie hotel konferencyjny. Obsługa, choć miła, niektórymi oczekiwaniami jest zaskoczona. O innych życzeniach klienta zapomina: ustalaliśmy jakiś szczegół e-mailem z jednym pracownikiem, a w dniu naszego pobytu inny pracownik nic o tym nie wiedział.  Dlatego obiekt rekomendujemy na spotkania wewnętrzne, gdzie drobne wpadki nie rzutują na wizerunek naszej firmy w oczach klienta.


Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**: w mieście

Standard***:  skromny

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>