Hotel Noce i dnie, Konstancin – Jeziorna, mazowieckie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Kameralny hotel w cichej okolicy Konstancina, z niewielkim własnym ogrodem – dobre miejsce na szkolenia i warsztaty, jednak poza okresem weselnym. Blisko stolicy, ale cicho, spokojnie i zielono.

Hotel ma tylko 26 pokoi w tym cześć z łóżkami małżeńskimi więc oferuje noclegi dla niewielkiej grupy uczestników. Jednak ma 4 sale szkoleniowe, które razem pomieszczą ponad 100osób – jest to więc fajne miejsce na szkolenie bez noclegu, szczególnie dla osób pracujących na Mokotowie przy Ursynowie, bo dojazd w południowych części Warszawy jest dużo lepszy niż z północnych. Własny zamknięty plener i zadaszona wiata grillowa pozwalają na zrealizowanie prostych plenerowych zajęć integracyjnych dla trzech lub czterech grup szkoleniowych.

Ocena pokoi

Dość komfortowe, estetycznie wyposażone i widne pokoje z ładna łazienką – można je zaklasyfikować w górnej strefie trzygwiazdkowego standardu. Poza czajnikiem nie maja żadnego specjalnego wyposażenia ale są wygodne i dość eleganckie.

Ocena sal szkoleniowych

Hotel ma cztery sale szkoleniowe. Widne, z dobrze wyciszona wygładziną, wygodnymi krzesłami i dość ustawnymi choć nieco zbyt dużymi stolikami. Największa z nich pomieści do 50 osób, jednak od sali restauracyjnej/balowej oddzielona jest tylko cienkimi, przesuwnymi drzwiami z pleksi. Jeśli chcemy ja wynająć warto się upewnić, że na Sali restauracyjnej balowej nie będzie innych gości. Sale są osobnymi pomieszczeniami, których nie mamy możliwości łączyć w jedną większa ani tez dzielić.

Ocena obsługi

Niczym szczególnym nie wyróżniająca się obsługa. Działa sprawnie i stara się być pomocna jednak widać, że jest to raczej nieco amatorski zespół, który odstaje swoją postawą od jakości obsługi w najlepszych hotelach sieciowych typu Sheraton. My nie mieliśmy z obsługą żadnych problemów, ale nie wiemy jak sobie poradzi z nietypowymi życzeniami albo gdy w hotelu będzie na raz aż 100 gości.

Minusy i zagrożenia

Do hotelu warto przywieźć swój własny rzutnik multimedialny, ten znajdujący się na miejscu jest zaniedbany i hałasuje (informacja z 12.2017r.). Na śniadanie czy obiad trzeba przejść do sąsiadującego budynku – na tej samej posesji, ale konieczne jest wyjście na dwór.


 

Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**:  w cichej okolicy

Standard***:  komfortowy

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>