Ambasador Premium, Łódź, łódzkie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Niedawno oddany do użytku (szkoliliśmy we wrześniu 2017r) komfortowy hotel konferencyjno- kongresowy blisko ścisłego centrum Łodzi. Wysokiej jakości wyposażenie i duże ustawne sale konferencyjne kontrastują z drobnymi ale nieprzyjemnymi usterkami przeszkadzającymi w organizacji konferencji.

Ocena pokoi

Bardzo ładne, nowoczesne, dosyć przestronne pokoje (dzięki licznym lustrom pokój wydaje się optycznie większy i jaśniejszy). Łazienka duża, nowocześnie i komfortowo wykończona.  Futurystyczny system sterowania klimatyzacją i komunikatami na drzwiach wejściowych jest jednak mało intuicyjny przez co utrudnia ustawienie właściwej temperatury w pomieszczeniu (dodatkowo brak instrukcji). Pulpit systemu świeci się cała dobę co utrudnia całkowite zaciemnienie pokoju w czasie snu. Pokój wyposażony w czajnik oraz deskę do prasowania i żelazko.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma dużą salę konferencyjną (Europejska) zdolną pomieścić w układzie teatralnym nawet 400osób. Sala jest nowoczesna, widna i estetyczna z wygodną dobrze wygłuszającą wygładziną. Jak na tak komfortową salę ogromnym zaskoczeniem była usterkowa na każdym kroku elektronika. System mikrofonowy zawieszał się wielokrotnie, a dwa niezależne ekrany nie były wzajemnie zintegrowane (obraz można było wyświetlać w danym momencie tylko, albo na jednym, albo na drugim). Dźwięk z komputera (np. podczas wyświetlania filmu) przełączany był na głośniki sali w bardzo niewygodny sposób – nawet wezwany pracownik techniczny nie potrafił tego zrobić od ręki. Hotel  ma też kilka mniejszych sal konferencyjnych, wyposażonych równie elegancko, elektroniki w tych salach jednak nie szkoliliśmy  i nie wiemy jak działa sprzęt.

Ocena obsługi

Obsługa stara się być miła, ale jest jeszcze mało doświadczona i niezbyt profesjonalna. Pracownicy recepcji nie mają pełnych informacji o decyzjach podjętych przez osoby zajmujące się obsługą konferencji. Pracownicy przygotowujący salę starają się wykonywać polecenia klienta, ale pracują nieco powoli i mało efektywnie. Natomiast obsługa techniczna  (opisana powyżej elektronika) podczas naszego pobyty prawdopodobnie po raz pierwszy doświadczała kłopotów z systemem nagłośnieniowo – wizualnym w związku z czym naprawa trwała długo i zaburzyła nam prowadzenie gry strategicznej na 270 osób.

Minusy i zagrożenia

Poza powyżej opisanymi, w czasie naszych zajęć obsługę cateringową prawdopodobnie zaskoczyła ilość osób , która nagle pojawiła się w restauracji – platery z jedzeniem bardzo szybko opróżniono a na nowe trzeba było długo czekać.


 

 

Lokalizacja: w centrum miasta

Standard: Komfortowy

Wielkość: duży

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>