Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
Jeszcze w żadnym hotelu w pokoju nie mieliśmy tylu awarii i niedociągnięć. Do tego niezbyt udane sale konferencyjne, przeciętna estetyka hotelu i obsługa, która niewiele wie. Za hotelem niewielki, niestety zaniedbany plener.
Ocena pokoi
28 pokoi ma nowe wyposażenie pokoi – to średnia trzygwiazdkowa klasa (i hotel ma trzy gwiazdki), choć jest nieco ascetyczne i bez pomysłu – szczególnie łazienka. Do tego hotel ma 14 pokoi z wyposażeniem z lat 90-tych.
Niestety podczas naszego pobytu w naszych 2 pokojach (nowych!) wykryliśmy sporo wad. Drzwi kabiny prysznicowej się nie domykały a jej odpływ był zatkany, w jednym pokoju brak ręcznika prysznicowego, w obu brak pilotów do klimatyzacji (ustawionej na 25 stopni i hałasującej), w jednym z pokoi obie lampy nie działały (jedna nie dała się włączyć – druga za to nawet nocą wyłączyć). Dodatkowo po 22.00 na recepcji nie było nikogo z obsługi.
Ocena sal
W nowej części są trzy salki. Jedna jest niewielka – na kilkanaście osób w układzie warsztatowym – i niestety kiepsko wyposażona. Druga to po prostu mały pokój przerobiony na mini-salkę. Trzecia – sala VIP – jest minimalnie większa, ale na środku stoi wielki i ciężki podłużny „prezydialny” stół, którego (w opinii menedżera hotelu) nie da się usunąć i który blokuje możliwość warsztatowego ustawienia sali.
W starej części hotel ma trzy średniej wielkości, niezbyt estetyczne i smutne sale bankietowe, które można połączyć w jedną lub dwie (ściana przesuwna). Sale te też są wykorzystywane na szkolenia.
Niestety poza salą VIP w każdej jest irytująca ceramiczna lub marmurowa posadzka, na której nogi nie odpoczywają a podczas głośniejszej pracy grupy pojawia się echo i pogłos.
W czasie naszego pobytu jedna z sal była w remoncie – tej nie potrafimy ocenić.
Ocena obsługi
Obsługująca nas recepcjonistka – barmanka była bardzo miła, ale nie znała odpowiedzi na większość naszych pytań. Menedżer pojawił się dopiero o 10.00 – starał się być miły i pomocny, ale też nie oceniamy go zbyt profesjonalnie.
Najtrudniej było z kimś, od kogo stanowczo zażądaliśmy, by przeniesiony (bez naszej zgody) nasz sprzęt szkoleniowy wrócił na miejsce. Nasze żądanie spotkało się z ostrą i negatywną reakcją „ale nie natychmiast!”. Okazało się, że spięliśmy się z właścicielem.
Co tu robiliśmy?
W tym hotelu prowadziliśmy szkolenie z negocjacji międzynarodowych.
Wielkość hotelu*: średniej wielkości
Charakter lokalizacji**: przy szosie
Standard***: średni
Legenda:
- Wielkość hotelu*: rozróżniamy w naszym blogu obiekty wielkości kameralnej (do ok. 40 miejsc), średnie (40-150 miejsc) i duże (powyżej 150 miejsc):
- Charakter lokalizacji**: wyróżniamy trzy typy lokalizacji: w mieście / przy ruchliwej trasie / cicha okolica i plener
- Standard***: skromny (ekonomiczne obiekty klasy jedno i dwugwiazdkowej lub zbliżone) / średni (hotele trzygwiazdkowe i zbliżone) / luksusowy (hotele klasy czterogwiazdkowej, pięciogwiazdkowej i podobnej – jednak nasza ocena nie musi być tożsama z faktyczną ilością gwiazdek, wynika z naszej oceny infrastruktury hotelowej)