Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
Wyjazdy integracyjne – więcej…
W JAKI SPOSÓB OPISAĆ HOTEL I JAK SIĘ DO TEGO PRZYGOTOWAĆ
- Nim pojedziesz na szkolenie sprawdź, czy hotel, w którym będziesz szkolić został opisany czy też nie figuruje w naszej bazie
- Jeżeli hotel został opisany przeczytaj aktualną recenzję i po pobycie napisz krótką notkę „korygującą” – swoje indywidualne odczucia, może coś się zmieniło np. obsługa nabrała już doświadczenia, dobudowano strefę SPA albo np. pokoje wymagają odświeżenia.
- Przeczytaj 1-2 recenzje umieszczone na stronie by zobaczyć w jaki sposób mniej więcej opisujemy hotele,
- Poproś hotel by dal ci „broszurkę” lub przesłał gotowe informacje o hotelu – to Ci ułatwi opisywanie.
Poszczególne fragmenty recenzji muszą odpowiadać na wszystkie lub zdecydowaną większość z poniższych pytań.
- Kilka zdań wstępu– zawiera bardzo ogólne informacje nt. hotelu:
- czy hotel jest komfortowy, luksusowy czy raczej skromy,
- czy coś go wyróżnia od pozostałych znanych nam hoteli,
- gdzie się znajduje,
- czy lokalizacja jest dogodna,
- czy posiada centrum rekreacyjne, SPA, darmowy parking, inne atrakcje itp.
- Do jakich szkoleń/integracji/konferencji jest najlepszy (np. kongresy czy kameralne warsztaty, a może plenerowe eventy?).
- Jakie robi pierwsze wrażenie: np. moloch, domowy klimat, brzydki, elegancki, stylizowany na coś…
- Ocena pokoi
- ile pokoi lub miejsc noclegowych posiada hotel (musisz o to zapytać na recepcji),
- czy pokoje są przestronne, czy raczej małe,
- czy maja klimatyzację,
- czy łózka w pokojach dwuosobowych są oddzielne czy małżeńskie.
- stan pokoi: odnowione, zaniedbane, skromne…
- stylistyka pokoi: nowoczesny, tradycyjny, ciepły, zimny, skandynawska prostota, barokowy przepych, kicz, oryginalnie (i co to znaczy) itp. itd
- wyposażenie – jakie jest np. w pokoju znajduje się deska do prasowania, czajnik i zestaw do kawy lub herbaty.
- jaka jest łazienka: wanna czy prysznic, duża czy mała, skromne czy bogate kosmetyki, skromna przeciętna czy luksusowa armatura… Czasem pokoje posiadają przeszklona łazienkę, jeśli spaliście w takim pokoju to to też trzeba opisać.
- wszelkie inne subiektywne odczucia i obserwacje np. coś było zepsute albo miłym akcentem było…
- Ocena sal konferencyjnych
- jeśli hotel posiada oddzielne centrum konferencyjne to je opisujemy (warto wówczas poprosić o przesłanie takiej informacji i na jej podstawie i naszych oględzin opisać je),
- jeżeli nie posiada takiego centrum opisujemy ile sal konferencyjnych hotel posiada,
- czy można je łączyć czy też mają stałą wielkość (jeśli można je łączyć warto zwrócić uwagę czy ściany łączące są dźwiękoszczelne czy tez np. grupa pracująca obok może nam przeszkadzać),
O każdej ze znanych nam sal piszemy osobno, albo dajemy opis zbiorczy jeśli sale są podobnego typu:
- która to sala (np. wg. nazwy i jej lokalizacji w hotelu)
- czy na podłodze jest wygładzina – wygłuszająca, czy też kafelki albo drewniane panele,
- czy sala jest jasna, widna, posiada okna – dostęp światła dziennego czy też raczej może działać usypiająco – tak działają zwłaszcza sale, które znajdują się w podziemiach albo nie mają dostępu światła dziennego a oświetlenie jest kiepskie.
- czy sala jest klimatyzowana (czy sterowanie jest na zewnątrz przez recepcję, czy my sami możemy dowolnie ustawiać temperaturę),
- ile mniej więcej osób pomieści się w takiej sali (w układzie „w podkowę”),
- czy jest ustawna czy tez np. mimo, iż jest duża i kwadratowa ma na środku kolumny, które przeszkadzają i nie pozwalają dowolnie jej ustawić.
- wyposażenie – czy jest dostępny rzutnik, ekran opuszczany lub przenośny, czy stoły są lekkie i można je dowolnie ustawiać czy tez np. w sali znajduje się duży stół konferencyjny raczej niemożliwy do „rozłożenia”.
- czy w hotelu znajdują się jakieś sale balowe, albo czy np. restaurację możemy zaadoptować i zrobić w niej wykład dla np. 200 osób. Może hotel posiada też taką salę bankietową poza głównym budynkiem.
- Ocena obsługi –
- amatorska (pracownicy –samoucy, nawet jeśli mili) czy profesjonalna/przeszkolona w kwestiach specyfiki klienta szkoleniowo – konferencyjnego
- starała się sprostać naszym oczekiwaniom czy nie – np. ustawiła salę tak jak tego oczekiwaliśmy.
- czy szybko reagowała na nasze prośby
- czy była samodzielna w podejmowaniu decyzji, czy też nim coś ustaliła zrobiła musiała np. prosić kierownika o potwierdzenie i zgodę.
- czy potrafiła rozwiązać jakieś zaistniałe problemy.
- jakie były odczucia co do kontaktowości, relacyjności
- Teren wokół hotelu (sekcja mile widziana ale nieobowiązkowa)
- czy jest w ogóle jakiś plener
- czy jest to cicha okolica, czy też przy szosie ale w mieście
- jak duży jest to plener (mały ogródek, wielka łąka, kilka hektarów lasu, trzy trawniki w 3 miejscach wokół hotelu itp. itd…)
- czy to trawnik w słońcu czy zacienione miejsca
- czy są tam mocne silne drzewa na których dałoby się zrobić park linowy
- czy jest dużo zakamarków do podchodów
- czy jest jeziorko do zrobienia zabaw typu „budowanie tratw”
- czy teren jest spokojny i zapewnia prywatność, czy tez będziemy obserwowani przez innych przechodzących gości
- a może to taki teren że obsługa dopieszcza trawnik i zabrania po nim chodzić.
- czy to prywatny teren hotelu czy tez np. publiczny park
- ile jest wiat/namiotów grillowych gdzie można się schować na wypadek deszczu
- czy są jakieś boiska typu do siatki kosza – ile i jakich
- Inne –
- Czy są jakieś sale które można przy większych grupach zaadoptować na gry szkoleniowe – np. billardowania, kręgielnia, dyskoteka. Ile sal, co to jest.
- (ta informacja nie jest obowiązkowa ale warto ją dodać) tutaj warto opisać wszystkie inne nasze uwagi czy atrakcje typu park linowy albo stadnin koni, itp.
- Minusy i zagrożenia – wszystkie nasze „negatywne” uwagi(np. nie działało nagłośnienie i nikt go nie potrafił naprawić, w pokoju było zimno, okna nie są otwieralne), odczucia (np. że hotel przez to że znajduje się w centrum gdzie jest dużo atrakcji może odrywać uwagę uczestników), że czegoś brakuje, albo np. hotel mimo, że ma 100miejsc noclegowych nie ma parkingu albo ma parking tylko dla 20 samochodów i to drogi.
- Na koniec 3 krótkie informacje statystyczne – tu wybieramy jedną najlepiej pasująca kategorię
- lokalizacja
- w mieście
- przy ruchliwej trasie
- cicha okolica/plener/ na obrzeżach miasta),
- standard
- skromny (ekonomiczne obiekty klasy jedno i dwugwiazdkowej lub zbliżone)
- średni (hotele trzygwiazdkowe i zbliżone)
- komfortowy (cos pośredniego miedzy 3 a 4 gwiazdki)
- luksusowy (hotele klasy zdecydowanie czterogwiazdkowej, pięciogwiazdkowej i podobnej – jednak nasza ocena nie musi być tożsama z faktyczną ilością gwiazdek, wynika z naszej oceny infrastruktury hotelowej) ),
- wielkość
- obiekty wielkości kameralnej (do ok. 40 miejsc),
- średnie (40-150 miejsc)
- duże (powyżej 150 miejsc))
- lokalizacja