Perła Południa, Rytro, Łochów, Beskid Sądecki, małopolskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel położony w dolinie Wielkiej Roztoki na poboczu utartych szlaków, położony przy stoku narciarskim. Pałac oferuje standardowy poziom usług (za wyjątkiem obsługi – ta jest rewelacyjna) jednakże odnosi się wrażenie, że czas się tam zatrzymał – szczególnie w kwestii udogodnień (urządzania i wyposażenie w kiepskim stanie mające już „swoje” lata). Największą zaletą jest atrakcyjna, spokojna okolica oraz możliwość korzystania z udogodnień np. sauny, groty solnej, basenu, SPA i Wellness, kortu tenisowego, hali sportowej, siłowni czy stoku narciarskiego. Kuchnia – śniadania na podstawowym standardzie, obiady duże i smaczne porcje. Duża przestrzeń wokół Hotelu jest ciekawą opcją dla szkoleń outdorowych i spotkań integracyjnych.

Opinia o pokojach w hotelu Perła Południa

Iwona 2016

Autor recenzji: Iwona Piga

Iwona Piga jest trenerem Training Projects. Specjalizuje się w szkoleniach team building, grach symulacyjnych i warsztatach pracy i komunikacji w zespole. Wcześniej pracowała jako menedżer m.in. w Well i Procter&Gamble. Współautorka książki “Budowanie kultury innowacyjności”.

Iwona Piga prowadziła szkolenia m.in. dla:

ABB, ING, Eaton Eutomotive, Grupy Żywiec, Kauflandu, Wirtualnej Polski, Mondi Świecie, Polpharmy, ArcelorMittal, Pracuj.pl, Netto, ZUS i wielu innych.

Oferowane szkolenia:
  • Praca w zespole
  • Komunikacja
  • Zarządzanie czasem
  • Asertywność
  • Zarządzanie zespołem
  • Spotkania team building
  • Biznesowe gry strategiczne
Napisz do autora: iwona@symulacje.edu.pl
Zadzwoń: 537-370-573

Oferta szkoleń autora – kliknij

Hotel dysponuje 181 miejscami noclegowymi:  4 pokoje jednoosobowe, 60 pokoi  dwuosobowych, 4 pokoje trzyosobowe, 16 pokoi typu apartament dla 2 – 5 osób, 3 pokoje typu LUX. W pokojach 2 i 3 osobowych miejsca do spania to przeważnie łóżko małżeńskie i dostawka w formie tapczanu lub rozkładanego fotela. Meble w stylu przypominającym nieco ośrodki wczasowe z przełomu lat 90 i 2000 – zadbane, ale nie ujmują swoja urodą. Kolorystyka ciepła. Pozytywem jest czajnik z dość sporym wyborem herbat i kawy w każdym pokoju.

Standard dobry, wielkość pokoju wystarczająca.

Ocena sal konferencyjnych w Perła Południa

W hotelu znajduje się 7 sal konferencyjnych mieszczących od 15 do 300 osób – największa sala pomieści do 300 osób, dwie mniejsze ok 75 osób, kolejna ok 60 osób, dwie sale 30 osób i najmniejsza 15 osób. Sale konferencyjne (nadają się również na duże szkolenia integracyjne) są regularnych kształtów i są od siebie odseparowane. Każda sala konferencyjna została kompleksowo wyposażona, a na podłodze znajduje się wygłuszająca wygładzina. Sale są klimatyzowane, wyposażone w sprzęt odpowiedni do prowadzenia szkoleń a stoły łatwo przestawne.

Opinia na temat obsługi

Pracownicy bardzo pomocni, błyskawicznie reagujący na wszelkie zgłoszenia. Każda prośba o dodatkowa pomoc w organizacji sali przed szkoleniem była natychmiastowo spełniana, pracownicy chętni do pomocy, życzliwi.

Minusy i zagrożenia

W okresie zimowym problemem może być dojazd do hotelu.

  • Wielkość hotelu*: duży
  • Charakter lokalizacji**:  cicha okolica
  • Standard***:  średni

 

Komentarze wyłączone.