Hotel Sarmata, Sandomierz, świętokrzyskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Trzygwiazdkowy hotel ulokowany w odremontowanym kompleksie dworskim z połowy XIXw, blisko centrum miasta. Kwintesencja barokowo – staropolskiej stylistyki widoczna jest tu zarówno w klimacie miejsca, jak i ciężkiej, sutej kuchni. Sale konferencyjne obiektu nie są zbyt dobrze przystosowane do potrzeb szkoleniowych, natomiast zaletą miejsca jest spory własny, ogrodzony  plener (niemal prywatny park). Polecamy więc miejsce na spotkania integracyjne w plenerze, gdzie sala jest tylko „rezerwą na wypadek ulewy”.

Ocena pokoi

W trzech budynkach kompleksu  Hotel Sarmata (Dworek , Oficyna, Hotel) znajduje się w sumie 50 pokoi (41 pokoi i 9 apartamentów) dla 127 osób. W Dworku do dyspozycji mamy 28, w Oficynie 8 a Hotelu 91 miejsc noclegowych. Pokoje wyposażone są na trzygwiazdkowym poziomie, w staropolsko – dworkowym stylu (ciężkie, masywne, zdobione meble), do tego telewizor LCD.  Łazienki są zadbane i estetyczne, choć standard armatury określilibyśmy bliżej „średniego” niż „komfortowego”.  W każdej znajduje się suszarka do włosów. Zaletą większości pokoi jest ich spory rozmiar.

Ocena sal konferencyjnych

Nasze szkolenie z zarządzania – dla jednego z producentów spożywczych – prowadziliśmy w dużej, przestronnej, acz ciemnej sali bankietowo-konferencyjnej w przyziemiach obiektu.  Maleńkie okienka pod sufitem, zasłonięte grubymi firankami, wpuszczały ledwie odrobinę dziennego światła, co niestety tworzyło dość senny nastrój.  Dodatkowym mankamentem miejsca są liczne kolumny utrudniające rozstawienie stolików i krzeseł w dowolny sposób. Sala ta liczyła 310m2, ale przez jej układ nie polecamy jej dla grup większych niż 80 osób (układ teatralny) lub 30 (podkowa).  Natomiast jeśli uczestnicy maja pracować w stolikach – wyspach i nie muszą widzieć ekranu – zmieścimy tu nawet do 100 osób.

Druga sala (mniejsza, ok 100m2) także znajduje się z przyziemiach budynku – ma więc ta same wady. Zamiast rzutnika i ekranu mamy tam Telewizor LCD 58″.

Trzecia, najmniejsza i wąska salka zwana Apartamenty dworskie  (45m2) znajduje się na parterze Dworku (w sąsiednim budynku). Posiada telewizor LCD 46″. Oczywiście można tam wnieść przenośny ekran i rzutnik – hotel posiada takowe. W tej salce – jako jedynej – nie ma klimatyzacji.

Ocena obsługi

My byliśmy zadowoleni z obsługi.  Gdy czegoś potrzebowaliśmy –  czy to zmiany ustawienia sali lub dodatkowego przedłużacza – obsługa reagowała szybko i nasze życzenia były realizowane bezproblemowo. Także uczestnicy komentowali miłą i sympatyczną obsługę dla gości indywidualnych.


 

 

Wielkość hotelu*: średnia

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***: średni

 

Komentarze wyłączone.