Hotel Ptak, Wrocław, dolnośląskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Niewielki, nieco skromny, ale klimatyczny hotelik blisko centrum Wrocławia. Jego największą zaletą jest niebanalna sala konferencyjna, a wadą – brak miejsc do parkowania. Dobre miejsce na szkolenie dla grup szukających odskoczni od nowoczesnych korporacyjnych hoteli, ale nie chcących przepłacać ani wyjeżdżać z miasta.  Słabe miejsce na nocleg.

Hotelik mieści się w kamienicy w jednej ze starych dzielnic Wrocławia (Nadodrze), przy ruchliwym acz zielonym placu. Na parterze mieści się niewielka restauracja, na piętrze sala konferencyjna, wyżej pokoje. Cały budynek jest stylizowany nieco na dziewiętnastowieczną estetykę, ma swój klimat i urok – choć trudno tu szukać luksusu.

Ocena pokoi

Hotel może zaproponować nocleg dla ok 50 osób w 23 niedużych, skromnych i prosto urządzonych, ale wygodnych pokojach, w których jedynym nowoczesnym motywem jest dość spory telewizor LCD (a w łazience kabina prysznicowa – nowoczesna, lecz czasem już wymagająca serwisu). Drewniane niedrogie łóżka, szafka nocna, stolik i fotele – wszystko bardziej przypomina meble ręcznie zrobione kilkadziesiąt lat temu, niż kupione w Ikei. Do tego tania szafa – nietypowo bez drzwi, ale z płócienną zasłonką. W łazience standardowa armatura, klimatu dodaje jednak niestandardowy stalowy stolik pod umywalką. W pokojach brak jest klimatyzacji.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma tylko jedną salę – bardzo przyjemną w swoim starodawnym i niekorporacyjnym klimacie. Duże okna, na ścianach historyczne malowidła w stylu pałacowym, pod sufitem dwie lampy stylizowane na dawne latarnie uliczne. Dość ciężkie, ale przestawne, mobilne stoły. Krzesła w skóropodobnym obiciu – niestety mało praktyczne latem w nieklimatyzowanej (to spory minus) a mocno nasłonecznionej popołudniami sali. Sala wyposażona jest w ekran opuszczany z sufitu, rzutnik oraz sprzęt nagłaśniający. Podłoga bez wykładziny daje pewien pogłos, ale  na szczęście niewielki. W sali zmieścimy 30 osób w układzie „podkowa” i 40-50 w kinowym.

Sala sąsiaduje z dość sporym holem i półotwartym pokojem na mniejsze spotkania – z drugiej strony budynku (pokój ten nie ma drzwi i nie może być traktowany jako niezależna sala). Oba te dodatkowo pomieszczenia będą bardzo praktyczne w przypadku warsztatów, w czasie których chcemy uczestników dzielić na podgrupy.

Ocena obsługi

Sympatyczna, szczera i uczynna, aczkolwiek nie czuć po niej profesjonalnego wyszkolenia – co każe być ostrożnym w przypadku zlecania ważnej imprezy dla większej grupy, gdzie sprawność organizacyjna hotelu jest kluczowa. Nie odradzamy – ale radzimy wówczas wszystko dwukrotnie potwierdzać.

Minusy i zagrożenia:

W pokojach i sali brak klimatyzacji latem jest mocno odczuwalny, a otwarcie okien naraża nas na naprawdę spory hałas z ulicy (zresztą nawet przy zamkniętym oknie trudno tu o ciszę). Hotelu nie polecamy latem, ale nawet zimą w wielu pokojach nie uświadczymy nocą ciszy.

Brak tu miejsc do parkowania, a na sąsiednich ulicach wszystkie są zwykle zajęte.

Bardzo wolny internet – jeśli na szkoleniu grupa ma z niego korzystać, będzie to problem.


 

 

Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  średni

 

Komentarze wyłączone.