Hotel & Medi – SPA Biały Kamień, Świeradów-Zdrój, dolnośląskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Komfortowy, lecz z przeciętna obsługą czterogwiazdkowy hotel na obrzeżach Świeradowa. Plusem obiektu są ładne i duże pokoje, komfortowa wiata grillowa (z opcją wykorzystania na szkolenia) i duża sala konferencyjna na parterze budynku. Minusem jest dość słaba kuchnia oraz brak własnego pleneru na zajęcia team building.

 Ocena pokoi

W segmencie czterogwiazdkowym mamy do dyspozycji 26 pokoi rodzinnych, natomiast w segmencie  trzygwiazdkowym 35 pokoi dwuosobowych. Są tu też 4 luksusowe pokoje typu apartamentowego oraz apartament SPECTRE klasy VIP z sauną i jacuzzi. Pokoje (w obiekcie czterogwiazdkowym) są duże, widne, elegancko wyposażone i bardzo komfortowe. Wykończone są z gustem i w eleganckiej kolorystyce. Łazienki są przestronne, przeszklone i nowoczesne. Podczas naszego pobytu w 2018 roku wyposażenie było nowe i bardzo zadbane, co może wynikać z faktu, iż hotel dostał nie dawno dotację unijną.  Rezerwując obiekt na szkolenia, warto zwrócić uwagę na fakt, iż w części pokoi są łóżka małżeńskie.

Ocena sal konferencyjnych

Na parterze głównego budynku znajduje się duża sala konferencyjna (290m2) skłonna pomieścić nawet do 150 osób w układzie kinowym. Sala jest widna z zadbaną wygładziną. W niektóre dni wykorzystywana jest do podawania śniadań, warto więc wcześniej z obsługą ustalić godziny i daty jej dostępności. Szkolenie dla około 70osób (układ kinowy) można również zrealizować w wiacie grillowej z tarasem. Sala ta jest niewiele mniejsza (190m2) i równie komfortowo wyposażona.  Minusem są kolumny, które mogą utrudnić ustawienie krzeseł, oraz zdecydowanie za mały i za niski ekran do prezentacji. Wiata znajduje się 50m poniżej hotelu, co pozwala na kameralność ale w razie ewentualnego deszczu powrót do hotelu na obiad będzie mniej przyjemny. Minusem utrudniającym prowadzenie szkolenia jest głośno chodząca klimatyzacja.

Ocena obsługi

Bardzo różnorodna obsługa – wszyscy starają się być pomocni i mili, ale poziom profesjonalizmu i szybkości reagowania zależy od osoby, na którą trafimy. Brak tutaj jednolitego standardu obsługi. Prośby realizowane są bezproblemowo, ale często trzeba długo czekać na ich wykonanie. Warto przyjść na sale nieco wcześniej i sprawdzić całość – np. my zamówiliśmy ustawienie w podkowę a zastaliśmy układ kinowy. Trzeba natomiast docenić, że obsługa stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom. Np. my dostaliśmy e-mailem zdjęcie sąsiedniego stoku narciarskiego, więc nie musieliśmy jechać do hotelu, by sprawdzić czy nada się na zajęcia integracyjne.

Minusy i zagrożenia

Kuchnia i jakość jedzenia bliższa jest raczej obiektom dwu i trzygwiazdkowych – przynajmniej jeśli chodzi o szwedzki bufet na kolacji oraz posiłki dla naszej grupy (jakość nie była efektem ograniczeń budżetowych, bo menu było dość ekskluzywne, ale bardzo przeciętnie przygotowane – np. rozgotowane kluski). Przy dużych grupach problemem może być też długi czas wydawania posiłków, szczególnie w piątki i weekendy, gdy hotel jest pełen gości indywidualnych.

Wokół hotelu jest kilka niewielkich publicznych miejsc  (las, stok narciarski), gdzie można zrealizować proste plenerowe zajęcia integracyjne, ale nie będzie to zbyt komfortowe – miejsca te nie są regularnie pielęgnowane.

Podjazd pod hotel jest wąski i część kierowców autokarów zatrzymuje się 200m poniżej obiektu – uczestnicy muszą wtedy z walizkami podchodzić pod górę i schodami.


 

Wielkość hotelu*:  średniej wielkości

Charakter lokalizacji**:  na obrzeżu miasta

Standard***: komfortowy

Komentarze wyłączone.