Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
Liczba osób, które przeczytały tę opinię: 4 002
Pięknie ulokowany na Jurze hotel, w którym styl zarządzania oraz wyposażenie wnętrz zatrzymały się na początku lat 90-tych. Wszyscy są mili – ale nieprofesjonalni i narzucający się. Zaś wygląd budynku, wystrój restauracji czy sal konferencyjnych pamięta chyba obalenie komuny.
Ocena pokoi
Hotel ma zarówno stare (niewyremontowane) jak i nowe (powstałe za pieniądze unijne, dobudowane) miejsce noclegowe. W obu przypadkach mówimy o standardzie, który oceniamy raczej na dwugwiazdkowy.
Ocena sali konferencyjnej
Hotel ma bardzo wiele sal w trzech różnych częściach hotelu. Oczekując więcej prywatności warto poprosić o sale w tym skrzydle co SPA, albo w najstarszej części hotelu. Szukając bardziej kongresowych udogodnień, w tym łączenia sal i wspólnego foyer, poprośmy o jedną z trzech dużych sal w środkowej części obiektu (tam gdzie restauracje). W każdym przypadku dostaniemy miejsca wygodne, dobrze wyciszone i wyposażone. Jedyny minus części sal: są bez okien lub nieco ciemne.
Ocena obsługi
Z początku bardzo miły kontakt z obsługą z czasem przypominać zaczynał nam rozmowę z miłą, serdeczną, ale nachalną i upierdliwą a zarazem upartą ciocią. Z historii naszych kontaktów wnosimy, że to prawdopodobnie hotelowy menedżer samouk, mocno przywiązany do swojej rodzinno – tradycyjnej, hierarchicznej wizji zarządzania, zrekrutował i wyszkolił obsługę na swoje podobieństwo. Zapewne części klientów ta kultura się spodoba, ale my byliśmy zniesmaczeni.
Minusy i zagrożenia
Jeżeli planujemy tu tylko nocować, a większość czasu spędzimy w plenerze (okoliczne atrakcje sprzyjają plenerowym imprezom integracyjnym) – przy małym budżecie warto zaryzykować. Konieczna będzie wcześniejsza osobista wizyta w hotelu, asertywne przedstawienie swojej wizji pobytu i pisemne podsumowanie każdego szczegółu pobytu. W innych sytuacjach polecamy hotele bliżej Zawiercia czy Kroczyc: Ostaniec, Morsko, Villę Verde, Centurię.
Wielkość hotelu*: średni
Charakter lokalizacji**: w ustronnej okolicy
Standard***: skromny
*Aktualizacja lipiec 2016 r.
Hotel niedawno zaktualizował swoja stronę internetową dodając piękne zdjęcia, a do swojej nazwy dumny człon „Belvedere&SPA”. Jednak prawdziwa rzeczywistość pozostała bez zmian – do recepcji nadal trudno się dodzwonić a faktyczny wygląd hotelu oddaje poniższe zdjęcie, które zrobiliśmy w czerwcu 2016 r. Hotel oferuje smaczne jedzenie.
Legenda:
- Wielkość hotelu*: rozróżniamy w naszym blogu obiekty wielkości kameralnej (do ok. 40 miejsc), średnie (40-150 miejsc) i duże (powyżej 150 miejsc):
- Charakter lokalizacji**: wyróżniamy trzy typy lokalizacji: w mieście / przy ruchliwej trasie / cicha okolica i plener
- Standard***: skromny (ekonomiczne obiekty klasy jedno i dwugwiazdkowej lub zbliżone) / średni (hotele trzygwiazdkowe i zbliżone) / luksusowy (hotele klasy czterogwiazdkowej, pięciogwiazdkowej i podobnej – jednak nasza ocena nie musi być tożsama z faktyczną ilością gwiazdek, wynika z naszej oceny infrastruktury hotelowej)