Hotel Filmar, Toruń, kujawsko-pomorskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Czterogwiazdkowy hotel oferujący raczej średni poziom usług (jak na tą kategorię). Hotel mimo swoich czterech gwiazdek jest utrzymany w stylu lat 80 dziesiątych minionego wieku. Największą zaletą obiektu jest atrakcyjna okolica – bliskość toruńskiego rynku.  Hotel o charakterze raczej turystyczno – konferencyjnym. Trzeba liczyć się z dużą ilością zagranicznych gości – wycieczek oraz gości o charakterze biznesowym. Raczej trudno tu o kameralność. Sporo sal szkoleniowych, sprawna i profesjonalna obsługa, bardzo dobre jedzenie. Hotel nie dysponuje terenem do szkoleń integracyjnych. Najbardziej nadaje się na szkolenia otwarte lub spotkania biznesowe i takich tu odbywa się naprawdę sporo. Przy hotelu znajduje się duży, monitorowany parking na około 200 samochodów (koszt parkingu za dobę to ok 20zł – samochód osobowy).

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 154  pokojami (około połowa z dostępnych pokoi to pokoje jednoosobowe z możliwością dostawki dla drugiej osoby). Pokoje są klasy czterogwiazdkowego hotelu w łagodnej kolorystyce ale w nieco przestarzałym stylu. Wyposażone są w klimatyzację, sejf na laptopa, zestaw kawowy. Łazienki czyste, kabina prysznicowa czy umywalka funkcjonalne i bez zastrzeżeń. Naszym zdaniem są to trzy lub trzy i pól gwiazdki.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma 9 sal – od dużych i dobrze wyposażonych, po bardzo niewielkie kameralne. Sale znajdują się na różnych kondygnacjach. Na podłodze znajduje się wygłuszająca wygładzina dywanowa. Wg informacji z Hotelu ich Centrum konferencyjne jest jednym z największych tego typu obiektów w Polsce. Możliwość łączenia i dzielenia sal przy pomocy ścian przesuwnych pozwala dostosować te pomieszczenia do grup o różnej liczebności. Największa z sal Kujawska (ok 170m2) po połączeniu np. z salą Pomorską (156 m2) daje nam powierzchnię ponad 300m2. Oprócz ww. sal znajdziemy sale o powierzchni zarówno 80-90m2 oraz całkiem małe salki po 42m2 i 32m2. Myśląc o układzie sali na swoje szkolenie, warto pytać nie tylko o jej powierzchnię, ale i też o proporcje długości i szerokości. Chodzi o to, by kilka połączonych sal nie było co prawda długich, ale za to zbyt wąskich (np. połączenie Sali Mikołaj i Kopernik daje nam sale o powierzchni ponad 200m2 ale jest ona niestety długa i wąska). Na parterze przed Centrum Konferencyjnym znajduje się Foyer. Bardzo często klienci wybierają to miejsce by zorganizować tam przerwy kawowe lub obiad – nie mamy wówczas potrzeby przechodzenia do restauracji. Foyer często wykorzystywane jest do prezentacji sztuki, samochodów podczas różnego rodzaju wydarzeń. 

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia – choć nieco zdystansowana i nie podchodząca zbyt indywidualnie do każdego gościa. To pewnie efekt wielkiej masy ludzi, którzy się tu przewijają. Zdarzało się, że ktoś z obsługi nie potrafił podjąć decyzji i trzeba było czekać na osobę przełożonego.

Minusy i zagrożenia

W hotelu zwykle odbywa się wiele spotkań i szkoleń, a jednocześnie budynek jest wielokondygnacyjny – windy stanowią „wąskie gardło”. Zwykle jest tu więc tłoczno, gwarno. W holu mnóstwo jest grupek prowadzących spotkania biznesowe nie jest to zatem obiekt, w którym doświadczymy ciszy, kameralności czy odcięcia od świata.


Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  komfortowy

Komentarze wyłączone.