Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
Wyjazdy integracyjne – więcej…
Luksusowy, powyżej swoich czterech gwiazdek, śródmiejski hotel z eleganckimi salami konferencyjnymi oraz bardzo sprawną obsługą zlokalizowany niemal w centrum Szczecina. Obiekt warto polecić na prestiżowe spotkania konferencyjne dla wyższych rangą menedżerów albo klientów VIP. Miejsce ma kilka drobnych minusów ale i tak jest warte uwagi jeśli dysponujemy sporym budżetem.
Choć pierwsze wrażenie lokalizacji i hotelu oglądanego z zewnątrz nie jest najlepsze (zwykła kamienica na skrzyżowaniu w przeciętnej mieszkalnej dzielnicy), po przejściu przez główne drzwi trafiamy do eleganckiego i bardzo wystawnego klimatu luksusowego hotelu.
W podobny sposób dobre wrażenie robi obsługa, która wykazuje spora inicjatywę i zainteresowanie potrzebami klienta. W usytuowanej w podziemnej części budynku strefie Spa znajdziemy saunę suchą i parową oraz salę fitness.
Ocena pokoi
Hotel dysponuje ok 100 pokojami (typu Suite z łóżkiem King Size, jedno- i dwuosobowymi łóżkami, tylko 1 pokojem dla niepełnosprawnych oraz Apartamentem Prezydenckim). Choć to przeszło 160 miejsc noclegowych na szkolenia biznesowe będzie to nieco mniejsza ilość miejsc z uwagi na fakt, iż część łóżek jest małżeńskich. Przestronne i znakomicie wyposażone pokoje sprawiają wrażenie jakbyśmy byli w hotelu pięciogwiazdkowym – i to tylu właśnie gwiazdek brakuje im chyba tylko metrażu (pokoje mają rozmiary typowe bardziej dla hoteli trzygwiazdkowych). Stylistyka pokoi to elegancki przepych w klimacie przypominającym nieco oksfordzkie obiekty z przełomu XIX i XXw. Wzbogacone o kilka nowoczesnych akcentów. Pokoje te zdecydowanie nie spodobają się miłośnikom skandynawskiego minimalizmu.
Ocena sal konferencyjnych
Na parterze znajduje się bardzo komfortowa, widna (okna na jednej ze ścian) sala kongresowa (270m2), w której zmieścimy od 100- 200 osób w zależności od ustawienia sali. Sala ma kształt prostokąta i jest wyłożona wygodną, miękką wygładziną oraz wyposażona w meble adekwatne do standardu hotelu. Jej minusem są kolumny na środku sali co utrudnia kontakt wzrokowy z prowadzącym dla części publiczności. Na szczęście na jednej ze ścian mamy dwa ekrany i dwa zintegrowane rzutniki multimedialne w suficie, więc nawet osoba siedząca przy kolumnie widzi prezentację. Istotnym minusem tej Sali jest system nagłośnienia – podczas naszej prezentacji zepsuły się wszystkie trzy mikrofony jeden po drugim (nie zawsze była to wina tylko wyczerpanej baterii). Także kabel HDMI do rzutnika był wadliwy i wymagał wymiany. Sala posiada klimatyzację jednak nie otrzymaliśmy do niej pilota, ale obsługa szybko ustawiła właściwą temperaturę. Sala ta może być podzielona na dwie mniejsze salki– w każdej zmieścimy od 20 do 50 uczestników zajęć. Po podziale powstanie również trzecie pomieszczenie, które można jednak wykorzystać tylko na przerwy kawowe, gdyż do jednej z podzielonych salek można przejść tylko poprzez to pomieszczenie. Ten niewielki hall mógłby być jednak trzecią salką gdyby wszystkie 3 wykorzystać dla pracowników jednej firmy (innymi słowy akceptować, że jedna grupa czasem przechodzi przez salę drugiej grupy). W podziemiu budynku znajduje się jeszcze jedna mocno podłużna sala (90m2) z dostępem światła dziennego, która pomieści około 40 osób w układzie w podkowę. Jest komfortowa i dobrze wyposażona ale przez swój wydłużony kształt mało praktyczna. Można ją jednak podzielić na dwie mniejsze salki. Po podziale uzyskujemy dwie sensowne 20-osobowe salki warsztatowe.
Minusem części konferencyjnej jest niewielka liczba toalet – jeśli goście nie śpią w hotelu i nie mają własnych pokoi z łazienką sugerujemy planować dłuższe przerwy kawowe.
Ocena obsługi
Wszystkie poznane przez nas osoby – od dyrektorki aż po kelnerów – bardzo szybko reagowały na nasze prośby, nawet jeśli wykraczały one poza zakres obowiązków danej osoby. Np. dyrektorka pokazała nam pokoje a jedna z kelnerek, która była najszybciej na miejscu pomogła w instalacji nagłośnienia (choć może właśnie dlatego mikrofony szybko padły – trzeba jednak docenić inicjatywę kelnerki). Pracownicy obsługi konferencyjnej są dobrze przeszkoleni i szybko rozumieją potrzeby klienta biznesowego.
Minusy i zagrożenia
Hotel jest w trakcie budowy parkingu podziemnego i na dzień naszego pobyty (wrzesień 2018) odsyłał gości na znajdujący się nieopodal, kilka minut pieszo od hotelu, prywatny parking.
Wielkość hotelu*: duży
Charakter lokalizacji**: w mieście
Standard***: Luksusowy