Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference, Krynica-Zdrój, małopolskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Czterogwiazdkowy, luksusowy hotel o charakterze bardziej rekreacyjnym niż szkoleniowym. Na hotel składa się kompleks kilkunastu budynków połączonych ze sobą przejściami i kładkami (przez teren hotelu przepływa potok). Taki sposób połączenia z sobą kilkunastu budynków przysparza czasami problemów w odnalezieniu poszukiwanego miejsca np. sali konferencyjnej czy pokoju.

Położony bardzo urokliwie, z szeroką ofertą rozrywkową typu: spa, kręgle, basen sprawia, że hotel nastawiony jest bardzo mocno na turystę indywidualnego, szczególnie w sezonie co powoduje, że zazwyczaj jest pełen gości.

Hotel istnieje od wielu lat, część jego wyposażenie i stylistyka nie jest najnowocześniejsze i czasami sprawia problemy techniczne (o tym poniżej).

Hotel właściwie nie posiada terenu na zajęcia outdoorowe. Polecamy to miejsce na szkolenia otwarte, warsztaty biznesowe.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje ok 230 pokojami wyposażonymi zgodnie ze standardem hotelu czterogwiazdkowego. Pokoje umeblowane i zaaranżowane są w tradycyjnym stylu – z kilkunastoletnimi meblami i wystrojem. Łazienki czyste, kabina prysznicowa czy umywalka funkcjonalne i bez zastrzeżeń chociaż dla wybrednych gości wymagałby już odświeżenia. Duża ilość gości i częste imprezy – również realizowane w pokojach – może powodować, że trafimy na taki czas i miejsce, że nie będzie możliwy cichy wypoczynek.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel posiada  3 modułowe sale konferencyjne i Chatę Góralską z paleniskiem na ok 200 osób. Każdą z sal da się podzielić na mniejsze salki. Ostatecznie w hotelu może pracować 10 grup w 10 salach. Na terenie hotelu znajdziemy też mniejsze kameralne miejsca, gdzie można prowadzić spotkania biznesowe lub szkolenia indywidualne. Sale są dobrze wyposażonych w zakresie audiowizualnym a wykładzina dywanowa sprzyja dobrej akustyce.

Problem z jakim się spotkaliśmy dotyczył klimatyzacji i temperatury. System co chwilę się zawieszał, co powodowało, że raz robiło się bardzo ciepło, by za chwilę bardzo mocno chłodzić – do tego stopnia że uczestnicy szkolenia zaczynali zakładać kurtki. Oczywiście zgłaszaliśmy problem jednak nie udało się go rozwiązać.

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia – zarówno pracownicy obsługi recepcji jak i pracownicy obsługi technicznej. Szczególnie u tych drugich zauważyliśmy duże zaangażowanie i wyraźną chęć pomocy.

Minusy i zagrożenia

Duża ilość gości turystycznych, która w sytuacji realizacji zajęć poza salami staje się widownią. Wspomniane już problemy z klimatyzacją. Ze względu na rozległość hotelu i czasami problemy z odnalezieniem szukanego miejsca mogą się pojawiać spóźnienia na uzgodnione godziny zajęć.


Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***:  luksusowy

Komentarze wyłączone.