Hotel Bulwar, Toruń, kujawsko – pomorskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Czterogwiazdkowy hotel oferujący raczej średni poziom usług (jak na tą kategorię). Największą zaletą obiektu jest atrakcyjna okolica (blisko Toruńskiego rynku i bulwarów nad Wisłą), bezpłatne, bardzo szybkie Wi Fi oraz możliwość godzinnego, bezpłatnego relaksu w strefie saun i jacuzzi BULWAR SPA.

 Ocena pokoi

Hotel dysponuje 185 miejscami noclegowymi w 98 pokojach (11 jednoosobowych, 60 dwuosobowych typu twin  i 16 dwuosobowych double -robiąc rezerwację dla grupy trzeba zwrócić uwagę na łóżka małżeńskie). Ładne, przestronne i funkcjonalnie zaprojektowane pokoje  posiadają jednak dwa minusy: brak gniazdek przy łóżkach oraz system włączania oświetlenia z instrukcją obsługi, który może być dość uciążliwy dla mniej wprawnych technicznie osób. W każdym pokoju znajduje się klimatyzacja, która nieco „buczy”.

Ocena sal konferencyjnych

W hotelu znajduje się 6 sal konferencyjnych. Dwie większe sale Filadelfia 162 m2 oraz Getynga 115 m2 można dodatkowo połączyć tworząc tym samym jedną większą. Obie mają regularne kształty, dostęp światła dziennego, dobre zaciemnienie, projektor i ekran, system nagłośnienia oraz klimatyzację,  a na podłodze znajdują się panele. Kolejne dwie sale Lejda i Klubowa mają ok 50 m2. Jedna z ścian sali Lejda jest zbudowana po łuku co może utrudniać trochę ustawienie, natomiast sala Klubowa posiada tylko sztuczne oświetlenie co przy dłuższych szkoleniach może być trochę męczące. Obie sale są klimatyzowane oraz posiadają system nagłośnienia, projektor i ekran. Ostatnie dwie mniejsze sale (Business Room 17,5 m2  oraz VIP Room 16 m2) nie posiadają już klimatyzacji ani nagłośnienia, są natomiast wyłożone wygłuszającą wykładziną. Plusem sal są łatwo przenośne stoły.

Ocena obsługi

Obsługa na standardowym poziomie. Czasami świeci oczami za niezbyt profesjonalną politykę i organizację pracy hotelu.

Uwagi

Z myślą o spotkaniach integracyjnych można od biedy wykorzystać duże lobby przy recepcji, dwa miejsca typu patio, parking oraz przestrzeń w piwnicy – dawny klub nocny. Niestety brak tam oświetlenia.

Minusy i zagrożenia

Brak możliwości otrzymania faktury przelewowej. Klient traktowany jest jak potencjalny złodziej.

Podczas naszego pobytu restauracja  miała ewidentne problemy z logistyką. O godz. 8:30 większość pater była nadal pusta.


 

Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  średni

 

 

Komentarze wyłączone.