Hotel Ami, Wrocław, dolnośląskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Skromny i zaniedbany hotel, którego jedyną zaleta jest własny parking i niska cena, przy relatywnej bliskości centrum miasta. Jeżeli szukamy obiektu na bardzo skromne szkolenie i nocleg – możemy go rozważyć. W innym przypadku – odradzamy.

Pierwsze wrażenie po przyjeździe: hotel, mimo dwóch gwiazdek, lokuje się gdzieś między hotelem robotniczym a motelem na autostradzie. Wrażenie to zostaje utrzymane do końca pobytu. Obiekt naszym zdaniem zasługuje na jedną gwiazdkę.

Ocena pokoi

Niezbyt duże, dość ciemne i smutne pokoje są wyposażone w najtańsze meble – bez dbałości o spójność kolorystyczną czy estetyczną. Skromna szafa, dwie szafki nocne, stolik, lodówka. Niektóre pokoje maja balkon. Łóżka – podobnie jak reszta obiektu i mebli – nie były prawdopodobnie odnawiane od lat 90-tych. Jedynie łazienka nie prosi się jeszcze o remont (stan na 2018r), choć np. drzwi w kabinie prysznicowej w naszym pokoju nie domykały się szczelnie.

Nocą latem trudno tu nie otworzyć okna (brak klimatyzacji), co niestety naraża nas na hałas pociągów (linia kolejowa przebiega tuż za hotelem).

Ocena sali szkoleniowej

W budynku hotelowym nie ma ani jednej sali – można jednak poprzez hotel wynająć salkę w starym biurowcu po przeciwnej stronie podwórza. Jest równie skromna jak sam hotel (stare krzesła i stoliki,  podłoga z najtańszej płytki ceramicznej itp). Jest jednak widna (jedna z ścian jest cała w oknach) i ustawna, a do tego ma spory przedsionek – do wykorzystania np. w pracy w podgrupach. W sali w układzie w podkowę zmieścimy 30 osób, kinowy układ pozwoli pracować tu z grupą do 50 osób.

Brak tu ekranu, ale ściana jest jasna i pusta. Radzimy jednak przynieść własny rzutnik (na sali brak flipchartów i rzutnika – choć recepcja deklaruje gotowość ich dostarczenia przy wcześniejszym powiadomieniu o takiej potrzebie).

Brak w sali klimatyzacji,  co przy potężnych oknach latem czyni z sali szklarnię.

Ocena obsługi

W hotelu w zasadzie spotkamy tylko recepcjonistkę. Dwie, które widzieliśmy, są uczynne, ale nic ponadto – trudno tu oczekiwać profesjonalnego przygotowania do obsługi konferencyjnej. Do sali natomiast wpuszczał nas emerytowany portier – sympatyczny, ale niewiele wiedzący.


 

 Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  skromny

 

Komentarze wyłączone.