Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
Liczba osób, które przeczytały tę opinię: 13
Ten komfortowy hotel, znajdujący się ok 10 km na wschód od Gdańska, ok 2,5 km do plaży, sprawia bardzo miłe wrażenie od pierwszego wejścia. Plusem jest duży parking.
Z pokojów hotelowych roztacza się widok na port jachtowy, który znajduje się w kompleksie hotelowo- apartamentowym. Tworzy to bardzo luksusowy klimat całego otoczenia, pomimo że z drugiej strony, czyli od parkingu i głównego wejścia jest jeszcze pusto.
Z hotelu, widok także na Martwą Wisłę, która dochodzi do Bałtyku oraz Gdańska. W hotelu znajdują się między innymi nowoczesna strefa SPA & Wellness oraz restauracja serwująca bardzo dobre dania. Wskazówka: z dworca kolejowego podjedziemy bezpośrednio autobusem miejskim pod sam hotel w ok. 30 min.
Ocena pokoi
W hotelu jest 128 pokoi dwuosobowych plus 15 apartamentów.
Przestronne z dużymi balkonami i ładnym widokiem na port lub rzekę mają lekki, morski design. Urządzone w nowoczesnym stylu są bardzo dobrze wyposażone (klimatyzacja, czajnik, plus kawa/herbata, duży TV).
Ocena sal konferencyjnych
Na parterze, tuż przy restauracji znajdują się dwie sale konferencyjne (Wolin i Uznam) o łącznej powierzchni ok 120m2.
Nowocześnie urządzone, wyposażona w rzutnik, ekran, flipchart, łatwe do przestawiania stoliki. Duże okna na całej powierzchni jednej ściany czynią sale widne a drzwi wyjściowe prowadzące na zewnątrz hotelu to dodatkowy atut. Minusem jest powodująca pogłos podłoga z płytek (podczas całodniowego szkolenia może to być męczące). Dodatkowo po połączeniu obu sal otrzymamy jedną raczej podłużną sale. Mimo, iż na obu jej końcach znajdują się ekrany osoby siedzące z tyłu będą miały gorszy kontakt z trenerem. Mimo, że hotel znajduje się w cichej okolicy poza miastem nie posiada dużo zielonego terenu, gdzie można by przeprowadzić outdoorowy team building.
Ocena obsługi
Sprawna i sympatyczna pomimo tego, że widać bardzo dużo młodych ludzi, dla których jest to pewnie nowe doświadczenia, stara się i potrafi obsłużyć gości profesjonalnie.
Podczas naszej wizyty pojawił się jednak drobny zgrzyt. Osoba na recepcji, która opiekowała się gośćmi podczas naszego pobytu, była bardzo mało pomocna. W sytuacji problemu zamiast pomóc go szybko i sprawnie rozwiązać piętrzyła go. Gdy trzeba było obniżyć temperaturę sali, odsyłała nas do innej osoby, „która się tym zajmuje”. A wystarczyłby telefon do odpowiednich osób. W innej sytuacji, zamiast skontaktować się z organizatorem, aby coś wyjaśnić, piętrzyła problemy.
Okolica
W najbliższej okolicy tzn 0.5 – 1km nie ma prawie nic. Dopiero kawałek dalej jest miejscowość Sobieszewo. Podobno w sezonie tętniąca życiem turystycznym.
Wokół kolejne etapy rozbudowy kompleksu, ale w bezpiecznej odległości, za hotelem. Nie przeszkadza to w niczym. Hotel znajduje się w centrum nowego portu jachtowego, a dookoła portu znajdują się 2-3 piętrowe budynki z apartamentami na wynajem. W środku kompleksu, kanały dla jachtów, a wzdłuż nich chodniki.
Wielkość hotelu*: średnia, ze wskazaniem na duża (możliwość zakwaterowania z apartamentach wokół portu)
Charakter lokalizacji**: cicha na obrzeżach miasta
Standard***: komfortowy/luksusowy