Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
Nasz faworyt w kategorii „wpadka roku”. Ciasne, wieloosobowe i przechodnie pokoje. Sala szkoleniowa, w której słychać każdy odgłos z kuchni. A na deser właściciel, który zgłoszone reklamacje kwituje odpowiedzią „to nie mój problem”. Plusy: świetna kuchnia i ładny plener.
Ocena pokoi
Na piętrze pensjonatu znajduje się ok. dziesięciu wieloosobowych pokoi mogących pomieścić 35 osób. Kilka z nich to pokoje podwójne: pierwszy jest przechodni (z łazienką) a za nim drugi (bez łazienki). Między tymi pokojami nie ma drzwi lub są otwarte. Do tego drugiego nie wejdziemy bezpośrednio z korytarza – drzwi zastawiono łóżkiem (w pokoju jest ich tyle, ile tylko dało się upchnąć na niewielkiej powierzchni). Co prawda wszystkie pokoje są zadbane i schludne, ale przechodniość, wieloosobowość i brak łazienek w każdym w zasadzie wyklucza możliwość użycia ich na szkolenia czy konferencje.
Ocena sali konferencyjnej
Na parterze jest jedna – pomieści do ok. 30 osób (w układzie „podkowa”) . Schludna, ale problemem jest wyciszenie. Nie ma tylnej ściany – od korytarza i jadalni dzieli ją kotara. W sali słychać rozmowę każdego przechodnia (który słyszy też rozmowy ze szkolenia). Dodatkowo, nawet drobny odgłos z kuchni jest słyszalny i zakłóca zajęcia.
Ocena obsługi
Właściciel – tragedia. Przykład: klient zarezerwował nam nocleg w przeddzień szkolenia. Przyjeżdżamy i dowiadujemy się że wszystkie pokoje są zajęte. Szef „Wiechy” zarezerwował nam, więc pobyt w innym hotelu, ok 10km dalej. Protestujemy, potem prosimy choć o dostęp do łazienki. W końcu zniecierpliwiony właściciel dość ordynarnie odburkuje „to nie mój problem” oraz „zarezerwowałem Wam ten drugi hotel na swój koszt – powinniście się cieszyć z prezentu”.
Kolejnego dnia rano nastawienie właściciela się nie poprawia. Jedna z jego pracowniczek jest milsza, ale i ona na prośbę o klucz do pokoju odpowiada „nie wiem – proszę interweniować u szefa”.
Na dodatek obiad podano nam o innej godzinie niż ta umówiona – co skutkowało koniecznością modyfikacji agendy.
Plus obiektu to cicha okolica i duży, płaski teren bardzo dobry na imprezy typu piknik. I drugi: bardzo dobre jedzenie.
Wielkość hotelu*: kameralny
Charakter lokalizacji**: poza miastem
Standard***: skromny