Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
IWONA PIGA
Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych.
Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
RAFAŁ SZCZEPANIK
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali.
Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).
Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building.
Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”).
Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.
RENATA WASYLÓW
Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta.
Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
JAROSŁAW FIGIEL
Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl.
Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG.
Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji.
Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)
WITOLD MOCKAŁŁO
Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie.
Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
KATARZYNA KOWALSKA
Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu.
Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.
OLAF FLAK
Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..
MARIUSZ KĘDZIERKSI
Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b.
Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”
Liczba osób, które przeczytały tę opinię: 41
Bergo Resort & Spa to elegancki, nowoczesny, komfortowy i urządzony w stylu loftowym, co nadaje mu wyjątkowego charakteru, 5-gwiazdkowy hotel położony w otoczeniu lasów niedaleko stacji narciarskiej w Szklarskiej Porębie. Do hotelu prowadzi stroma jak na polskie warunki droga. Na miejscu znajduje się luksusowe centrum SPA z masażami, saunami, małym basenem i jacuzzi. Jest to idealne miejsce do przeprowadzenia szkoleń menedżerskich (max 2 grupy) lub dużych eventów firmowych typu pokaz , prezentacja nowego produktu, konferencja roczna.
Ocena Pokoi
Hotel oferuje 140 pokoi, w tym apartamenty z kuchnią oraz pokoje z antresolą. Pokoje są obszerne, wyposażone w żelazko i deskę do prasowania, biurko, sejf, czajnik, ekspres do kawy na kapsułki, oraz szlafrok do SPA. Łóżka w pokojach mogą być pojedyncze. Styl pokoi jest skandynawsko-loftowy, co zapewnia nowoczesny i przytulny wygląd. Całości dopełniają obszerne łazienki z prysznicami i armaturą wysokiej klasy.
Ocena Sal Konferencyjnych
Hotel dysponuje salą konferencyjną o powierzchni około 400 m², która może być podzielona na części A i B (dwie mniejsze sale). Znajduje się ona przy restauracji i posiada system mobilnej ściany, co pozwala na możliwość różnego wykorzystania przestrzeni. Po usunięciu mobilnych ścian zwiększymy przestrzeń restauracyjną. Sale mają bezpośrednie wyjście na balkon oraz duże okna z żaluzjami, które chronią przed zbytnim nasłonecznieniem. Klimatyzacja(sterowana z panelu) bardzo dobrze działa i jest cicha. W dostępnych salach: B w układzie podkowa, zmieści się swobodnie 18 osób, w A 30 osób. W obu salach mobilne rzutniki i ekrany. Podłoga z nowoczesnego betonu. Minusem mogą być filary (nie są one umieszczone centralnie – bliżej okien), które ograniczają nieco przestrzeń.
Ocena obsługi
Przyjazna obsługa szybko reaguje na zmiany (np. ustawienia) oraz dodatkowe potrzeby. Dedykowany opiekun zapewnia wsparcie na poziomie.
Alternatywne atrakcje
Hotel jest usytuowany wśród innych zabudowań, co nie daje możliwość organizacji zajęć plenerowych. Jednak położony jest w odległości 400-500 od stoków narciarskich pod Szrenicą oraz stacja narciarskiej Pietkiewiczówka.
Lokalizacja: w mieście
Standard: luksusowy
Wielkość: duży