Wyjazdy integracyjne
Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.
Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…
Wyjazdy integracyjne – więcej…
7 konkretnych zmian, które mocno obniżą Twój rachunek za szkolenie lub wyjazd integracyjny...
- Poniedziałki czy weekendy? Ceny w wielu hotelach różnią się nawet do 50% w zależności od dnia tygodnia. Nie wierzysz? Wejdź na booking.com i wyszukaj ceny tego samego obiektu dla poniedziałku i soboty. Miejskie hotele stoją puste w weekendy (wyjątkiem są miasta turystyczne – jak Kraków) i wtedy są sporo tańsze. Dla odmiany, hotele nad jeziorami, w górach czy nad morzem mają mniej klientów od poniedziałku do środy. Początek tygodnia oznacza w nich zawsze dużo większe możliwości negocjacyjne (nawet jeśli pierwsza przesłana oferta odstrasza ceną). 90 złotych za dwuosobowy pokój w ekskluzywnym czterogwiazdkowym hotelu SPA na Mazurach? W poniedziałek – to jak najbardziej możliwe.
- Poza sezonem. Hotele są skłonne do rabatów nawet do 30%, gdy stoją puste – a mają licznych konkurentów w nieodległej okolicy (wtedy wiedzą, że możesz wybrać pobyt u ich sąsiada). Jeżeli masz dużą elastyczność co do miejsca lub terminu szkolenia, to sprawdź, które hotele kiedy mają niski sezon. Np. wielki obiekt kongresowy Ossa k. Rawy Mazowieckiej w wakacje stoi prawie pusty (podobnie jak większość ośrodków, które żyją tylko z grup biznesowych – nie prywatnych pobytów). Dla odmiany, wczesną wiosną i późną jesienią puste są hotele mazurskie czy górskie. Zimą nad morzem w hotelach też nie ma tłoku…
- Nowy hotel. Poszukaj, czy jakiś się w okolicy nie otworzył. Jeśli tak – przez pierwsze pół roku (czasem rok) będzie miał sporo niższe ceny. Na razie ma przecież niewielkie obłożenie i szuka klientów. Wbrew pozorom, to nie są takie rzadkie przypadki. Jeśli jesteś otwarty na dojazd grupy w promieniu 150km od Waszej siedziby – to zawsze warto poszukać. Oczywiście minusem nowego hotelu jest niedoświadczona obsługa. Jeśli jednak przedyskutujesz z kierownictwem hotelu każdy szczegół, spiszesz to w umowie, a nadto akceptujesz co drobniejsze wpadki – masz szansę na naprawdę niższe ceny (nowe hotele potrafią dawać rabaty do 30%).
- Kolacja – elegancka czy grillowa? Elegancka kolacja potrafi stanowić do 20% kosztów pobytu (od 80 do 200zł na osobę, zależnie od hotelu i menu). Grill – też bardzo przyjemny – jest już o 20-40% tańszy. A może uczestnikom i tak najbardziej podobałoby się własnoręcznie rozpalone ognisko z pieczeniem ziemniaków i kiełbasek? To na pewno sporo tańsze niż kolacja zasiadania (jedynie alkohol i napoje kosztować będą tyle samo).
- Przez firmę szkoleniową. Niektóre hotele (choć przyznajmy: nieliczne) kuszą firmy szkoleniowe, by te polecały ich obiekt swoim klientom. Wabią sporymi prowizjami – zwykle od 15% do 25% wartości kontraktu. I niektóre firmy (tak jak nasza – Training Projects) otwarcie o tym informują klienta, dzieląc się z nim tą prowizją po połowie. Poza tym, firma szkoleniowa – jeśli jest stałym klientem hotelu – ma w nim niższe ceny albo lepiej wie, jakiego rabatu żądać.
- Booking.com. Jeśli zawęziłeś listę potencjalnych hoteli do 3-4 obiektów, a do szkolenia pozostały jeszcze 3-4 miesiące, sprawdzaj ceny pokoi w tych hotelach na booking.com i HRS.com. Często znajdziesz tam okresowe promocje – nawet do 50% ceny za sam nocleg. Ta metoda nie sprawdzi się dla stuosobowych konferencji jednak w małych grupach warsztatowych czasami (jeśli trafisz na promocje) zadziała. My kilkukrotnie, przy grupie 16 uczestników szkolenia, zrobiliśmy dla nich 8 osobnych rezerwacji (osiem dwójek) w ramach promocji na booking.com. Musieliśmy robić małe rezerwacje – bo promocje dotyczyły tylko pojedynczych pokoi. Za to można ich było zrobić wiele jednocześnie. W efekcie w czterogwiazdkowym hotelu otrzymaliśmy ceny typowe dla obiektów dwugwiazdkowych w tym mieście. My jednak serwisy typu booking.com wykorzystujemy nie tylko do dokonywania rezerwacji,. Dla nas to także dobra okazja do analizy cen i promocji (a szczególnie ich zmienności w weekendy i dni robocze).Wiedza z tych serwisów podpowiada nam, ile rabatu możemy wynegocjować w hotelu – tradycyjnymi technikami negocjowania. Wiemy wówczas, czy walczyć o 5%, czy o 15% rabatu.
- Zarezerwuj hotel przez nasz blog. To teraz trochę autoreklamy. Hotelnaszkolenie.pl należy do firmy szkoleniowej Training Projects. Jeżeli wciąż nie wybrałeś dostawcy swojego szkolenie (menedżerskiego, miękkiego lub handlowego), wyjazdu integracyjnego, albo gry symulacyjnej – zapraszamy do kontaktu. Być może zaproponujemy Ci zarówno ciekawe szkolenie, jak i fajny hotel w dobrej cenie. Napisz do nas na kontakt@szkolenia-menedzerskie.pl. To oczywiście nic nie kosztuje i finalnie wcale nie musisz naszej oferty wybierać – ale przynajmniej będziesz mieć porównanie.