Zamek Książęcy w Oleśnicy, Oleśnica, dolnośląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Zamek Książęcy w Oleśnicy, Oleśnica, dolnośląskie
Oceń wpis

Ośrodek muzealno – szkoleniowy o standardzie nauczycielsko – kolonijnym z lat 80-tych, ulokowany w murach zamku w centrum Oleśnicy. Miejsce, które warto wynająć tylko, gdy mamy pomysł na wykorzystanie nietypowych wnętrz zamku (np. na imprezę w stylu PRL). W każdym innym przypadku – zdecydowanie odradzamy.

Pierwsze wrażenie jest znakomite: podjeżdżamy pod zamek, oglądamy ciekawy dziedziniec. Jednak dalej – jest już tylko gorzej. Stołówka o standardzie kolonijnym odstrasza estetyką i zakresem menu. Droga do pokoi – na trzecie piętro – pozwala cofnąć się w czasie do lat 80-tych (a wiele elementów sprawia wrażenie jakby od tamtej pory nie widziały remontu). Wnętrze części hotelowej swoim klimatem przywołuje wspomnienia dawnej podstawówki, albo powiatowego domu kultury z końca PRLu. W części konferencyjnej mamy natomiast wrażenie wizyty w nieodremontowanym, zapomnianym przez czas nudnym muzeum.

Ocena pokoi

Na trzecim, poddaszowym, piętrze, mamy dwa standardy pokoi. Niższy jest typowo kolonijny: czteroosobowe pokoje o standardzie gdzieś pomiędzy schroniskiem górskim a tanim hostelem – tam nie lokujmy nawet najbardziej nielubianych pracowników. Wyższy przypomina nauczycielskie ośrodki szkoleniowe  z lat 80tych. Tu jest skromnie ale schludnie i czysto. Tanie acz praktyczne wyposażenie  (biurko., krzesło, szafa, 2 łóżka) ma zapewne kilkanaście lat, ale mamy tu nawet telewizor LCD i Wi-Fi. W pokoju brak zasłon utrudnia sen. Łazienka ma kabinę prysznicowa z zasłonką z ceraty. Największy minus: słabe ciśnienie wody o ledwo letniej temperaturze.

Ocena sal konferencyjnych

Niby do dyspozycji mamy 5 sal konferencyjnych: salę widowiskowo-kinową, salę Rycerską oraz 3 średniej wielkości salki, które mogą pomieścić kilkunastoosobowe grupy jednak w zasadzie tylko jedna sala jest naprawdę ciekawa. Sala rycerska, w swym dawnym i nieremontowanym wnętrzu przywodzi na myśl miejsca spotkań stalinowskich dygnitarzy. Stary parkiet, drewniane wykończenie ścian, ciężkie meble. Zmieści ok. 30 osób w układzie w podkowę, ok 60 w kinowym.  Jest nieco mroczna, nieco ciemna – ale ma swój specyficzny i oryginalny klimat.

Hotel ma też salę widowiskowo-kinową z nagłośnieniem z 130 miejscami w typowych fotelach kinowych. Jest spora, przestronna, ma rzutnik i ekran, jednak tylne rzędy foteli są na tej samej wysokości co przednie, a nie wyżej. Mocno utrudnia to widoczność.

Wreszcie, mamy w hotelu kilka salek na szkolenia dla kilkunastoosobowych grup – także w nich odnajdziemy klimat muzealny, lub PRLu lat 80-tych.

Ocena obsługi

Mimo miłej recepcjonistki, generalnie spotkamy się tu z podejściem urzędowym – kulturalna obsługa zainteresowana jest dopełnieniem biurokratycznych formalności, a nie spełnieniem potrzeb klienta. Np. odebranie faktury wymaga wypisania specjalnego formularza, pozostawienia go księgowej i oczekiwania faktury kolejnego dnia (księgowość i pracownicy biurowi pracują do 14-tej, a recepcjonistka faktur nie wydaje i żadnych decyzji nie podejmie).  Styl obsługi oddaje klimat miejsca: coś pomiędzy muzeum a urzędem.

Minusy i zagrożenia

Bardzo mały parking przed samym hotelem – na 6-7 miejsc. Autokary muszą parkować w większej odległości od obiektu.

Brak windy (zrozumiały oczywiście w zamku, ale z uwagi na kręte wysokie schody i pokoje na trzecim piętrze – nie jest to obiekt dla niepełnosprawnych lub mniej sprawnych osób).


 

 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  skromy

 

 

Komentarze wyłączone.