Warszawianka, Jachranka, mazowieckie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Ogromny, bardzo komfortowy hotel w rejonie Zegrza. Własny niewielki park wodny, SPA, kręgielnia, boiska, fitness, wiele sal konferencyjnych i jedna kongresowa. Znakomite miejsce na konferencje i ekskluzywne szkolenia. Słabsze na kameralne wyjazdy integracyjne – mało tu pleneru do zajęć outdoor, a kilkanaście osób „zginie” w mnogości grup i atrakcji.

Ocena pokoi
Ogromna liczba pokoi w dwóch standardach – komfortowym (oceniamy na trzy gwiazdki z plusem) i luksusowym (cztery gwiazdki). Wszystkie wygodne, zadbane, nowocześnie i elegancko wyposażone.

Ocena sali konferencyjnej
Mamy tu spory wybór sal wszelkiej wielkości od 18 m2 do 500 m2 powierzchni (spokojnie pomieściła 450 osób będących uczestnikami wykładu motywacyjnego). Ustawne, wygodne, profesjonalnie wyposażone, dobrze wyciszone. Dużym plusem jest fakt, że wszystkie sale mają dostęp do światła dziennego oraz  możliwość pełnego zaciemnienia poprzez elektrycznie sterowane zasłony. Mimo, iż sale są przygotowane perfekcyjnie są typowo korporacyjne: bez jakiegoś oryginalnego klimatu czy designu.

Ocena obsługi
Kiedyś sprawna, doświadczona, profesjonalna. Ostatnio jednak chyba spora rotacja kadr sprawiła, że jest nieco gorzej – często pracownicy nie znają odpowiedzi na pytania i odsyłają do menedżerów. Z racji wielkości hotelu i jego architektury (wiele długich korytarzy) ciężko ją jednak czasem znaleźć a na realizację życzeń czasem trzeba poczekać.


Wielkość hotelu*: b. duży
Charakter lokalizacji**: cicha okolica
Standard***: luksusowy

Legenda:

  • Wielkość hotelu*: rozróżniamy w naszym blogu  obiekty wielkości kameralnej (do ok. 40 miejsc),  średnie (40-150 miejsc)  i duże (powyżej 150 miejsc):  
  • Charakter lokalizacji**:  wyróżniamy trzy typy lokalizacji: w mieście / przy ruchliwej trasie / cicha okolica i plener
  • Standard***:  skromny (ekonomiczne obiekty klasy jedno i dwugwiazdkowej lub zbliżone)  / średni (hotele trzygwiazdkowe i zbliżone) / luksusowy (hotele klasy czterogwiazdkowej, pięciogwiazdkowej i podobnej – jednak nasza ocena nie musi być tożsama z faktyczną ilością gwiazdek, wynika z naszej oceny infrastruktury hotelowej)  

Komentarze wyłączone.