Standard opisu hotelu

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

W JAKI SPOSÓB OPISAĆ HOTEL I JAK SIĘ DO TEGO PRZYGOTOWAĆ

  • Nim pojedziesz na szkolenie sprawdź, czy hotel, w którym będziesz szkolić został opisany czy też nie figuruje w naszej bazie
  • Jeżeli hotel został opisany przeczytaj aktualną recenzję i po pobycie napisz krótką notkę „korygującą” – swoje indywidualne odczucia, może coś się zmieniło np. obsługa nabrała już doświadczenia, dobudowano strefę SPA albo np. pokoje wymagają odświeżenia.
  • Przeczytaj 1-2 recenzje umieszczone na stronie by zobaczyć w jaki sposób mniej więcej opisujemy hotele,
  • Poproś hotel by dal ci „broszurkę” lub przesłał gotowe informacje o hotelu – to Ci ułatwi opisywanie.

Poszczególne fragmenty recenzji muszą odpowiadać na wszystkie lub zdecydowaną większość z poniższych pytań.

  • Kilka zdań wstępu– zawiera bardzo ogólne informacje nt. hotelu:
    1. czy hotel jest komfortowy, luksusowy czy raczej skromy,
    2. czy coś go wyróżnia od pozostałych znanych nam hoteli,
    3. gdzie się znajduje,
    4. czy lokalizacja jest dogodna,
    5. czy posiada centrum rekreacyjne, SPA, darmowy parking, inne atrakcje itp.
    6. Do jakich szkoleń/integracji/konferencji jest najlepszy (np. kongresy czy kameralne warsztaty, a może plenerowe eventy?).
    7. Jakie robi pierwsze wrażenie: np. moloch, domowy klimat, brzydki, elegancki, stylizowany na coś…
  • Ocena pokoi
    1. ile pokoi lub miejsc noclegowych posiada hotel (musisz o to zapytać na recepcji),
    2. czy pokoje są przestronne, czy raczej małe,
    3. czy maja klimatyzację,
    4. czy łózka w pokojach dwuosobowych są oddzielne czy małżeńskie.
    5. stan pokoi: odnowione, zaniedbane, skromne…
    6. stylistyka pokoi: nowoczesny, tradycyjny, ciepły, zimny, skandynawska prostota, barokowy przepych, kicz, oryginalnie (i co to znaczy) itp. itd
    7. wyposażenie – jakie jest np. w pokoju znajduje się deska do prasowania, czajnik i zestaw do kawy lub herbaty.
    8. jaka jest łazienka: wanna czy prysznic, duża czy mała, skromne czy bogate kosmetyki, skromna przeciętna czy luksusowa armatura… Czasem pokoje posiadają przeszklona łazienkę, jeśli spaliście w takim pokoju to to też trzeba opisać.
    9. wszelkie inne subiektywne odczucia i obserwacje np. coś było zepsute albo miłym akcentem było…
  • Ocena sal konferencyjnych
    • jeśli hotel posiada oddzielne centrum konferencyjne to je opisujemy (warto wówczas poprosić o przesłanie takiej informacji i na jej podstawie i naszych oględzin opisać je),
    • jeżeli nie posiada takiego centrum opisujemy ile sal konferencyjnych hotel posiada,
    • czy można je łączyć czy też mają stałą wielkość (jeśli można je łączyć warto zwrócić uwagę czy ściany łączące są dźwiękoszczelne czy tez np. grupa pracująca obok może nam przeszkadzać),

O każdej ze znanych nam sal piszemy osobno, albo dajemy opis zbiorczy jeśli sale są podobnego typu:

  • która to sala (np. wg. nazwy i jej lokalizacji w hotelu)
  • czy na podłodze jest wygładzina – wygłuszająca, czy też kafelki albo drewniane panele,
  • czy sala jest jasna, widna, posiada okna – dostęp światła dziennego czy też raczej może działać usypiająco – tak działają zwłaszcza sale, które znajdują się w podziemiach albo nie mają dostępu światła dziennego a oświetlenie jest kiepskie.
  • czy sala jest klimatyzowana (czy sterowanie jest na zewnątrz przez recepcję, czy my sami możemy dowolnie ustawiać temperaturę),
  • ile mniej więcej osób pomieści się w takiej sali (w układzie „w podkowę”),
  • czy jest ustawna czy tez np. mimo, iż jest duża i kwadratowa ma na środku kolumny, które przeszkadzają i nie pozwalają dowolnie jej ustawić.
  • wyposażenie – czy jest dostępny rzutnik, ekran opuszczany lub przenośny, czy stoły są lekkie i można je dowolnie ustawiać czy tez np. w sali znajduje się duży stół konferencyjny raczej niemożliwy do „rozłożenia”.
  • czy w hotelu znajdują się jakieś sale balowe, albo czy np. restaurację możemy zaadoptować i zrobić w niej wykład dla np. 200 osób. Może hotel posiada też taką salę bankietową poza głównym budynkiem.
  • Ocena obsługi
    1. amatorska (pracownicy –samoucy, nawet jeśli mili) czy profesjonalna/przeszkolona w kwestiach specyfiki klienta szkoleniowo – konferencyjnego
    2. starała się sprostać naszym oczekiwaniom czy nie – np. ustawiła salę tak jak tego oczekiwaliśmy.
    3. czy szybko reagowała na nasze prośby
    4. czy była samodzielna w podejmowaniu decyzji, czy też nim coś ustaliła zrobiła musiała np. prosić kierownika o potwierdzenie i zgodę.
    5. czy potrafiła rozwiązać jakieś zaistniałe problemy.
    6. jakie były odczucia co do kontaktowości, relacyjności
  • Teren wokół hotelu (sekcja mile widziana ale nieobowiązkowa)
    • czy jest w ogóle jakiś plener
    • czy jest to cicha okolica, czy też przy szosie ale w mieście
    • jak duży jest to plener (mały ogródek, wielka łąka, kilka hektarów lasu, trzy trawniki w 3 miejscach wokół hotelu itp. itd…)
    • czy to trawnik w słońcu czy zacienione miejsca
    • czy są tam mocne silne drzewa na których dałoby się zrobić park linowy
    • czy jest dużo zakamarków do podchodów
    • czy jest jeziorko do zrobienia zabaw typu „budowanie tratw”
    • czy teren jest spokojny i zapewnia prywatność, czy tez będziemy obserwowani przez innych przechodzących gości
    • a może to taki teren że obsługa dopieszcza trawnik i zabrania po nim chodzić.
    • czy to prywatny teren hotelu czy tez np. publiczny park
    • ile jest wiat/namiotów grillowych gdzie można się schować na wypadek deszczu
    • czy są jakieś boiska typu do siatki kosza – ile i jakich
  • Inne –
    1. Czy są jakieś sale które można przy większych grupach zaadoptować na gry szkoleniowe – np. billardowania, kręgielnia, dyskoteka. Ile sal, co to jest.
    2. (ta informacja nie jest obowiązkowa ale warto ją dodać) tutaj warto opisać wszystkie inne nasze uwagi czy atrakcje typu  park linowy albo stadnin koni, itp.
  • Minusy i zagrożenia – wszystkie nasze „negatywne” uwagi(np. nie działało nagłośnienie i nikt go nie potrafił naprawić, w pokoju było zimno, okna nie są otwieralne), odczucia (np. że hotel przez to że znajduje się w centrum gdzie jest dużo atrakcji może odrywać uwagę uczestników), że czegoś brakuje, albo np. hotel mimo, że ma 100miejsc noclegowych nie ma parkingu albo ma parking tylko dla 20 samochodów i to drogi.
  • Na koniec 3 krótkie informacje statystyczne – tu wybieramy jedną najlepiej pasująca kategorię
    • lokalizacja
      • w mieście
      • przy ruchliwej trasie
      • cicha okolica/plener/ na obrzeżach miasta),
    • standard
      • skromny (ekonomiczne obiekty klasy jedno i dwugwiazdkowej lub zbliżone) 
      • średni (hotele trzygwiazdkowe i zbliżone)
      • komfortowy (cos pośredniego miedzy 3 a 4 gwiazdki)
      • luksusowy (hotele klasy zdecydowanie czterogwiazdkowej, pięciogwiazdkowej i podobnej – jednak nasza ocena nie musi być tożsama z faktyczną ilością gwiazdek, wynika z naszej oceny infrastruktury hotelowej)  ),
    • wielkość
      • obiekty wielkości kameralnej (do ok. 40 miejsc), 
      • średnie (40-150 miejsc) 
      • duże (powyżej 150 miejsc))

 

 

 

 

Komentarze wyłączone.