Pałacyk Otrębusy, Otrębusy k/Warszawy, mazowieckie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Niewielki hotel stylizowany na ekskluzywny pałacyk, z małym ogrodem położony przy ruchliwej drodze. Posiada 3 sale szkoleniowo- bankietowe. Obiekt stworzony raczej z myślą o bankietach i weselach niż typowych szkoleniach firmowych. Goście mają do dyspozycji (za dodatkową opłatą)  mały basen, saunę i SPA.

Ocena pokoi

Hotel oferuje zakwaterowanie dla max 65 osób przy wykorzystaniu dwuosobowo pokoi z łóżkami małżeńskimi. Wygodne, komfortowe, spójnie urządzone. Stylistyka typowa dla charakteru pałacowo- magnackiego. Miłym akcentem były dodatkowe, ponadstandardowe kosmetyki i artykuły higieniczne we wszystkich łazienkach na terenie hotelu.

Ocena Sali konferencyjnej

Do dyspozycji mamy 3 sale. Na parterze znajduje się jedna średniej wielkości sala szkoleniowo- bankietowa, którą możemy podzielić na dwie mniejsze. Obok recepcji jest nieduża sala restauracyjno-barowa, która z uwagi na jasne okna, wygodną wygładzine i ustawny kształt także nadaje się na sale szkoleniową, jeśli komuś nie przeszkadza fakt, iż z boku znajduje się lada barowa ze szkłem. Ponadto w podziemiach znajduje się niewielka, profesjonalna ale dość wąska sala bez okien – przy grupie większej niż 15 osób klimatyzacja nie daję rady odświeżyć powietrza i panuje zaduch.

Ocena obsługi

Miła, pomocna i starająca się szybko reagować na potrzeby obsługa. Jeden z kelnerów, którego spotkaliśmy był mało elastyczny i chętny do pomocy, gdy poprosiliśmy o możliwość posadzenia kilku osób w Sali restauracyjnej w czasie jej ustawiania na mające się odbyć dnia następnego wesele.

 

Minusy i zagrożenia

Woda w kranie, w naszym pokoju, miała specyficzny zapach siarkowodoru (zapach „zgniłych jajek” podobny do tego jaki ma woda w gejzerach gorących źródeł) obsługa nie potrafiła wyjaśnić przyczyny takiego zapachu. Hotel ma słabe wyciszenie – podczas wieczornych imprez w pokojach na pierwszym piętrze słychać muzykę. W ogrodzie slychać hałas z drogi. Nieco sztuczna stylistyka obiektu: fontanny i rzeźby z białego wapienia oraz Rolls-royce  pokazowo zaparkowany przed głównym wejściem mają udawać atmosferę luksusu.


Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  przy trasie

Standard***:  komfortowy

Komentarze wyłączone.