Pałac Łuszczewskich (Centrum Szkoleniowo-Konsultacyjne BGŻ), Leszno koło Błoni, mazowieckie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Centrum Szkoleniowo Konsultacyjne  będące własnością BGŻ BNP PARIBAS. Nie jest to komercyjny hotel, ale można go wynająć na szkolenia dla zamkniętych grup. Umiejscowiony w XVIII wiecznym pałacu umiejscowionym w Narodowym Parku Kampinoskim prezentuje odrobine skromny i nieco staroświecki standard, ale jest schludny, zadbany i praktyczny. Dobre miejsce dla grup dysponujących skromniejszym budżetem, albo gdy potrzebujemy jednocześnie co najmniej kilku sal szkoleniowych.. Warto wspomnieć, że Pałac otoczony jest przepięknym parkiem o powierzchni 7,5 hektara, (1,2 hektara zajmuje staw). Teren nadaje się na zajęcia integracyjne nawet dla kilkuset uczestników. W sezonie letnim, w saloniku ogrodowym, przy pałacu jest stawiany namiot o powierzchni 150 m2.

Ocena pokoi

Standard pokoi to poziom dobrego ośrodka wypoczynkowego, skromne nieco poniżej dwugwiazdkowego standardu. Dawno już nie remontowane, ale schludne i zadbane w stylistyce oficyny XVIII wiecznego pałacu. Centrum oferuje 56 pokoi dwuosobowych, 8 pokoi jednoosobowych i 7 apartamentów (z klimatyzacją).

Ocena sal konferencyjnych

Ośrodek dysponuje wieloma różnymi salami, największa z nich pomieści do 100osób w układzie teatralnym. Jest widna i ma dobrze wygłuszającą wygładzinę.  Urządzone w  różnorodnej stylistyce innej niż typowe korporacyjne hotele co także oznacza, że sale są mniej „sztampowe” ale tez mniej ustawne niż w nowoczesnych obiektach. Sale Bankietowa, Zielona i Kominkowa znajdujące się na 1. piętrze to wprawdzie kompleks pomieszczeń pałacowych jednakże wykończony bez przesadnego przepychu.

Ocena obsługi

Miła i sprawna jak na zamknięty ośrodek szkoleniowy, ale nie spodziewajmy się tutaj takiego profesjonalizmu i elastyczności jak w dobrym hotelu. Jeśli mamy nietypowe oczekiwania – np. wniesienie sceny na sale szkoleniowa- będzie to możliwe, ale lepiej wszystko uzgodnić z obsługą pisemnie.

Minusy i zagrożenia

Dostępność Centrum może być ograniczona z uwagi na szkolenia dla pracowników banku. Śniadania mają standard bardziej stołówkowy niż hotelowy choć z drugiej strony hotel potrafi zapewnić smaczny catering. Dlatego rezerwując pobyt jasno określmy menu co do ilości, jakości i sposobu podawania posiłków.


Wielkość hotelu*: Średni

Charakter lokalizacji**: Cicha okolica

Standard***: Skromny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>