Hotel Zamek Ryn, Ryn, warmińsko – mazurskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Komfortowo i stylowo odrestaurowany zamek w centrum niewielkiej mazurskiej miejscowości między jeziorami Ołów i Ryńskie. Dobre miejsce na eventy i spotkania marketingowe (z uwagi na nietypowy, charakterystyczny wizerunek tego miejsca), nieco słabsze na branżowe szkolenia menedżerskie, konferencje i plenerowe wyjazdy team building. Kuchnia dość smaczna, tradycyjna polska. W hotelu basen w gotyckiej piwnicy, spa i centrum fitness. Goście mogą wypożyczyć sprzęt wędkarski, rowery i skorzystać z kortu tenisowego czy symulatora golfa.

Ocena pokoi.

W związku z tym, że hotel znajduje się w starym  murowanym zamczysku, pokoje są nieco ciemne i niezbyt duże. Mają swój starodawny klimat i komfortową łazienkę, są bardzo dobre na jedno- dwudniowy pobyt, ale nieco za małe na dłuższy wyjazd.  Nawiązujący do rycersko zamkowych stylizacji wystrój nie każdemu będzie się podobał. Hotel oferuje 350 miejsc noclegowych usytuowanych w czterech skrzydłach Zamku, Willi Pod Zamkiem oraz Gościńcu Ryński Młyn znajdującym się nad samym jeziorem.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel dysponuje sześcioma salami konferencyjnymi. Trzy główne można połączyć w jedną dużą – znajdują się one w przyziemiu zamkowym. Największa pomieści ok. 50 osób, pozostałe dwie mniejsze ok. 30. Są wygodne, klimatyzowane i dobrze wygłuszone. Niestety nie mają okien i panuje w nich nieco mroczna, przytłaczająca atmosfera. Brak światła dziennego może powodować znużenie i zmęczenie uczestników podczas długiego dnia szkoleniowego. Dwie kolejne sale znajdują się w górnej części zamku. Sale te są jaśniejsze (maja kilka niezbyt dużych okien), ale brakuje w nich wygładziny na podłodze przez co nie są one dość przytulne i dobrze wyciszone (sale mogą pomieścić 30 i 20 osób). Szósta najmniejsza sala znajduje się w sąsiednim budynku. Sterowanie klimatyzacją wymaga niestety interwencji w recepcji. Sale profesjonalnie wyposażone. Hotel dysponuje także ogromną (nawet na kilkaset osób) salą o charakterze balowym. Jednak z uwagi na kamienną podłogę i grube mury jej dobre wygłuszenie lub nagłośnienie może być trudne, co oznacza, ze organizacja dużych konferencji będzie możliwa ale nieco utrudniona.

Ocena obsługi

Profesjonalna i sprawna obsługa, szybko wykonująca polecenia klienta.

Minusy i zagrożenia

Choć hotel leży na Mazurach i z mapy wydaje się, iż jest ulokowany blisko jeziora, nie ma prywatnej plaży a dostęp do publicznej oddzielony jest drogą miejską. Również niewielki prywatny teren piknikowy znajduje się w oddaleniu – po drugiej tronie tej ulicy. Oznacza to ze na terenie hotelu można prowadzić plenerowe imprezy integracyjne tylko dla niewielkich grup uczestników, a i to nie będzie zbyt wygodne. Szczególnie w weekendy i wakacje, kiedy naszym zajęciom przyglądać się będą spacerowicze i plażowicze.

 


Wielkość hotelu*: Duży

Charakter lokalizacji**: W mieście

Standard***:Komfortowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>