Hotel Wróblewscy, Sieradz, łódzkie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Komfortowy, nowoczesny, kameralny, niedawno oddany hotel w centrum Sieradza. Dobre miejsce na warsztaty dla jednej lub dwóch kilkunastoosobowych grup. (My w tym hotelu prowadziliśmy m.in. szkolenie z zarządzania zespołem.)

Ocena pokoi

Do dyspozycji jest 20 miejsc noclegowych. Wygodne, klimatyzowane pokoje, w standardzie powyżej trzech gwiazdek – mile nas zaskoczyły in plus. Są urządzone klasycznie i przytulnie. Stonowane kolory (na pierwszym piętrze utrzymane w zieleni, na drugim w brązie) i miękka wykładzina dywanowa stwarzają ciepły klimat. Jeden z pokoi przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Ocena Sali konferencyjnych

Hotel ma dwie średniej wielkości sale, w każdej wygodnie zmieści się grupa do ok 20osób. Sala Chabrowa jest dobrze wyposażona: klimatyzacja, którą można samemu sterować, wygodne przestawne stoły i krzesła, opuszczany ekran i rzutnik w suficie, duża liczba okien daje wrażenie jasności i przestronności. Niestety minusem jest podłoga z paneli ceramicznych dająca minimalny (akceptowalny) pogłos.

Sala Śniadaniowa-Jaśminowa jest zdecydowanie mniejsza i nie tak ustawna oraz jasna jak sala Chabrowa. Niemniej jej wyposażenie i wygląd są podobne (łącznie z podłogą z paneli ceramicznych). Rano odbywają się tu śniadania, potem można ja ustawić dowolnie (jest ekran na ścianie, rzutnik w suficie).

Hotel posiada też usytuowaną poza głównym budynkiem przestronną, klimatyzowaną salę bankietową, która mieści do 160 osób. Powstała ona  z myślą o organizacji wesel, bankietów, imprez firmowych i innych eventów.

Ocena obsługi

Szybko reagująca na wszystkie nasze prośby, sympatyczna i bardzo uczynna. Na wszystkie nasze prośby (nawet te nietypowe) reagowali od ręki i pozytywnie.

Minusy i zagrożenia

Jeśli chcemy w pełni skorzystać z atrakcyjnego menu restauracji i pozwolić uczestnikom wybierać z karty dowolne dania, przerwa obiadowa potrwa min. półtorej godziny. W naszym przypadku (grupa 10 osób) czas wydawania posiłków bardzo się przeciągał. Czasem do tego stopnia, że jedni uczestnicy zdążyli już zjeść swoje danie a inni jeszcze go nie dostali. Ponadto grupa (zwłaszcza panowie) narzekała na małe porcje. Z drugiej strony – jest to konsekwencja tego, że hotel bez problemu pozwala uczestnikom zmodyfikować wcześniej wybrane menu, a posiłki są niebanalne i pracochłonne.

Hotel ulokowany jest miedzy parkingiem, ulicą i zabudowaniami – otoczenie nie jest zbyt klimatyczne.


Wielkość: kameralny

Standard: komfortowy

Lokalizacja: w centrum miasta

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>