Hotel Wodnik, Wrocław, dolnośląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Wodnik, Wrocław, dolnośląskie
Oceń wpis

Kameralny, klimatyczny hotel blisko centrum, lecz w spokojnej dzielnicy Wrocławia nad brzegiem Odry i w zielonym otoczeniu. Kilkanaście pokoi, trzy estetyczne sale konferencyjne, łatwe parkowanie i sąsiadujący z hotelem plener.  Jedno z lepszych w tym mieście miejsc na kameralne szkolenia warsztatowe. Szczególnie, jeśli chcemy odetchnąć od korporacyjnego stylu sieciowych hoteli. Tu znajdziemy stylistykę oceaniczno – holenderską w niedrogim, ale estetycznym wydaniu.

Hotel szczyci się naturalną zdrową kuchnią, a specjalnością obiektu są ryby. Do tego – nietypowo jak na miejski obiekt – ma możliwość zorganizowania w ogródku plenerowego pikniku (i namiotu plenerowego) lub gry integracyjnej na trawie. Trzeba jednak wcześniej omówić z obsługą wykorzystanie ogródka i zarezerwować go min 2 dni wcześniej.  

Ocena pokoi

Hotel dysponuje  13 pokojami (5 pokojami jednoosobowymi, 5 dwuosobowymi, 2 trzyosobowymi oraz 1 apartamentem). Pokoje nie są zbyt duże, szczególnie jedynki. Jednak podobnie jak reszta hotelu, także i tu widać dobry gust estetyczny projektanta wnętrz. Łazienki są dość nowe i zadbane (także niewielkie), łóżka wygodne, a meble miłe dla oka.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel posiada dwie zadbane sale konferencyjne (na swojej stronie internetowej deklaruje trzy – jednak trzecia to po prostu restauracja). Większa jest jasna i widna, utrzymana w podobnej stylistyce jak reszta obiektu, ustawna i dobrze wyposażona (ekran, rzutnik, flipchart, przestawne stoły).  Podłoga to parkiet – nie tak praktyczny jak wygłuszająca wykładzina, ale nie tak kiepski jak posadzka ceramiczna.  Sala ta zmieści ok 50-70 osób w układzie kinowym albo ok 25-30 w podkowie/półkolu. Dobrze nadaje się na kameralne szkolenia handlowe, interpersonalne czy menedżerskie.  Druga salka jest bardzo kameralna – idealnie nadaje się na spotkania dla grup 10-12 osób.

Ocena obsługi

Bardzo zróżnicowana obsługa – czasem trafimy na kiepskich pracowników, którzy kompletnie się nami nie zainteresują, a czasem na profesjonalną pomoc. Nam zdarzyło się, że pracownik recepcji przyszedł do pracy z psem, który luźno biegał nocą po korytarzu i szczekał na gości. Wniosek: lepiej z wyprzedzeniem i na piśmie ustalić wszystkie kwestie organizacyjne, bo improwizowanie na ostatnią chwilę może się nie sprawdzić.

Minusy i zagrożenia:

Hotel ma mniej pokoi niż miejsc w salach konferencyjnych – realizowanie tu np. 3 szkoleń dla 3 grup z noclegiem jest niemożliwe.


 

 

Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**: w mieście

Standard***: średni

 

Komentarze wyłączone.