Hotel System, Wrocław, dolnośląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel System, Wrocław, dolnośląskie
Oceń wpis

Skromny hotel biznesowy niedaleko centrum Wrocławia, ulokowany w odremontowanym, dawnym bloku z wielkiej płyty. Dobre miejsce na szkolenia dla większych grup, które wymagają sprawnej organizacji, ale nie oczekują luksusowego czy zbyt komfortowego standardu.

Hotel umiejscowiony jest na ciasnej działce pomiędzy budynkami mieszkalnymi a stacją benzynową, co sprawia, że brak tam jakiegokolwiek pleneru, przestrzeni oraz trudno o ciszę. Z tego samego powodu zewnętrzna estetyka obiektu pozostawia wiele do życzenia. W środku natomiast pomieszczenia odnowiono dla standardu nieco powyżej dwugwiazdkowego. Lokalizacja pozwala natomiast na szybkie dotarcie do Starego Miasta lub Dworca PKP Wrocław Główny.

Ocena pokoi

Hotel posiada 107 pokoi i apartamentów. Są one niezbyt duże, ale estetyczne, zadbane i dość funkcjonalne oraz dobrze wyposażone (czajnik, zestaw kawowy). Można by  wycenić je nawet na trzy gwiazdki, gdyby były nieco większe a meble były nowsze lub nieco wyższego standardu. Nocleg byłby naprawdę wygodny gdyby nie hałas dobiegający z ulicy. Warto mieć na uwadze, że dodatkowo poziom hałasu będzie zależeć od tego, na którym piętrze mieszkamy (im wyżej tym ciszej).

W przypadku rezerwacji grupowych warto zwrócić uwagę na łóżka małżeńskie w pokojach dwuosobowych.

Ocena sal konferencyjnych

Na najwyższej kondygnacji hotelu znajduje się tzw. Centrum Konferencyjne, w skład którego wchodzą dwie sale o łącznej powierzchni 190m2.
Duża Sala A  (160 m2) jest dobrze przygotowana do zajęć szkoleniowych, mimo, iż wyposażenie ma skromne – typowy dwugwiazdkowy standard. Dość wygodne krzesła, proporcjonalne wymiary sali, przestawne stoły, wygłuszająca wygładzina, rzutnik na stoliku, flipchart i duże okna z widokiem na miasto. W sali mieści się wygodnie około 80 osób w układzie teatralnym. Hotel posiada również druga salkę B (30 m2), która pomieści ok. 10-12 osób. Sala lepiej sprawdzi się na kameralne spotkania niż typowe szkolenie lub warsztat. W tym hotelu (duża sala) prowadziliśmy szkolenie biznesowe dla menedżerów z dużej firmy motoryzacyjnej.

Ocena obsługi

Sprawna obsługa, przeszkolona jak się wydaje w jednolitym standardzie obowiązującym w całej sieci hoteli System. Nie odnotowaliśmy żadnych wpadek ani błędów, ale też obsługa nie wyróżniła się niczym ponadstandardowym. Warto pamiętać, że wieczorem w hotelu jest tylko recepcjonista i sprawy techniczne dotyczące np. konferencji można ustalać tylko w godzinach pracy.

Minusy i zagrożenia

Z uwagi na budowę z wielkiej płyty i duże okna w sali konferencyjnej, nie wiemy czy w letnie miesiące nie będzie tu za gorąco (my szkoliliśmy w tym hotelu wczesną wiosną).

Hotel ma tylko niewielki, podziemny garaż (45 zł/doba hotelowa) i naziemny parking (35 zł/doba hotelowa), a na sąsiednich uliczkach raczej nie należy liczyć na wolne miejsca parkingowe.

Basen dostępny jest bezpłatnie dla gości tylko w wyznaczonych godzinach.


 

Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**: w mieście

Standard***: skromny

 

Komentarze wyłączone.