Hotel Śląsk, Wrocław, dolnośląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Śląsk, Wrocław, dolnośląskie
Oceń wpis

Dość duży, nieco klockowaty w swej architekturze,  hotel w spokojnej, ale niezbyt pięknej okolicy Wrocławia. W stylistyce dawnych orbisowskich obiektów, z zewnątrz i na recepcji może razić estetów, ale pokoje i sale konferencyjne są tu dość zadbane – hotel został zmodernizowany w 2012 r. a rok później oficjalnie dołączył do grona hoteli 3-gwiazdkowych. Plusem jest niezła obsługa i spory parking.

Ocena pokoi

Dość spore jak na ten standard pokoje jedno- i dwuosobowe( ponad 100 miejsc noclegowych) są wykończone w niezbyt drogim, bardzo typowym dla korporacyjnych hoteli stylu. Wyposażenie jest jednak zadbane, czyste i miłe dla oka. W pokoju znajdziemy mały telewizor LCD, biurko, czajnik, zestaw herbat i kaw instant. W łazience duża kabina prysznicowa, nowe ręczniki, suszarka do włosów. Brak tu jedynie klimatyzacji.

Ocena sal konferencyjnych

Największa z nich mieści – w teorii – do 200 osób w układzie kinowym, jednak na środku stoją 4 obszerne kolumny utrudniające widoczność. Problem częściowo niwelują aż 3 projektory multimedialne (podsufitowe, a do nich opuszczane z sufitu ekrany) – każdy widz może patrzeć na najwygodniejszy dla niego monitor. Niestety nadal nie wszyscy będą mieć kontakt wzrokowy z prowadzącym. Jeśli chcemy efektywnie wykorzystać tą salę, proponujemy prace dla 50 osób w układzie kinowym lub 30 w podkowie. Wówczas sala nabierze nowego wymiaru – będzie przestronna (za kolumnami można pracować w podgrupach), a klimatyzacja, dobrze wygłuszająca wykładzina, duże okna i sąsiadujący taras będą zaletami.

Druga sala – dla grupy 20-30 osób – jest nieco wąska i minimalnie ciemna. Do tego ma podłogę z płytek ceramicznych (daje pogłos), niewygodne wejście (mocno okrężną drogą) i sporą odległość od toalet. Ona także ma klimatyzację, ekran i rzutnik.

Hotel ma także 3 niewielkie pokoje na spotkania biznesowe dla grupek kilku – kilkunastoosobowych.

Ocena obsługi

Szybka i sprawna, pamięta o życzeniach klienta, wydaje się doświadczona i profesjonalna – zarówno w obsłudze pojedynczych osób, jak i grup. Nie zauważyliśmy żadnych problemów czy pomyłek w trakcie pobytu.

Minusy i zagrożenia

Latem w pokojach może być naprawdę gorąco – są nasłonecznione a bez klimatyzacji.

Przy wielu grupach na raz będzie tu problem z wydolnością wind i dostępem do mniejszej sali konferencyjnej na pierwszym piętrze (okrężna droga korytarzem, daleko od toalet).

Jeśli na sąsiadującym z hotelem stadionie będzie rozgrywany mecz, na pewno nie będzie tu cicho.


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  średni

 

Komentarze wyłączone.