Hotel Silvia Gold, Gliwice, śląskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Średniej wielkości hotel w standardzie Gold znajdujący się w samym centrum Gliwic.

Największymi zaletami hotelu jest przytulny styl pokoi, bardzo wygodne usytuowanie, przestronność pokoi oraz profesjonalna obsługa. Do dyspozycji gości w hotelu znajduje się także browar restauracyjny Majer oraz club Mardi Gras. Hotel znajduje się w ścisłym centrum Gliwic i jest dobrze skomunikowany z dworcem PKP i PKS. Przed hotelem znajduje się płatny dozorowany parking (20 miejsc) w razie potrzeby można znaleźć płatne miejsca do parkowania na okolicznych ulicach.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 49 miejscami noclegowymi w 37 pokojach : 25 pokoi jednoosobowych, 7 pokoi dwuosobowych (TWIN),  3 pokoje Business Class (DBL), 2 pokoje Apartamenty (APT). Pokoje ładnie, przestronne i funkcjonalnie zaprojektowane. Każdy pokój wyposażony w indywidualną klimatyzację, telewizję z szerokim wachlarzem kanałów, sieć Wi-Fi oraz łazienkę z kabiną prysznicową, suszarką i przyborami kosmetycznymi.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel dysponuje 244 m2 powierzchni konferencyjnej w 3 salach. Największa sala (125m2) posiada odrębne wejście odseparowane od przestrzeni hotelowej i restauracyjnej oraz własną szatnię. W razie potrzeby można ją połączyć z drugą co do wielkości salą (64 m2) – tzn. otworzyć między nimi drzwi, a nie zlikwidować dzielącą je ścianę. Trzecia sala o  55 m2. Wszystkie sale są na planie prostokąta z płytkami na podłodze. W każdej z sal znajduje się projektor, ekran, flipchart, mikrofon i nagłośnienie oraz Wi-Fi. Wszystkie sale mają dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia (zasłony) oraz indywidualnie sterowaną klimatyzację. Sale konferencyjne wyposażone są w łatwe w przenoszeniu i ustawieniu stoły i krzesła. Przerwy kawowe usytuowane wewnątrz sal. W zależności od ustawienia stołów w największej sali można pomieścić maks. 140 osób (układ teatralny) oraz ok 70 osób w układzie szkoleniowym. W mniejszych salach można pomieścić optymalnie 25 osób a maksymalnie 50 osób.

W razie potrzeby można wykorzystać przestrzeń browaru i klubu do gier integracyjnych.

Ocena obsługi

Personel hotelu bardzo miły i profesjonalny bardzo szybko reaguje na uwagi czy dodatkowe życzenia gośc

Minusy i zagrożenia

  •  łazienki w niektórych pokojach jednoosobowych i apartamentach mają przeszkloną  ścianę łazienki
  •  brak przestrzeni na aktywności outdoorowe na świeżym powietrzu
  •  w hotelu nie znajdziemy dodatkowych, wolnych przestrzeni do wykorzystania dla gier szkoleniowych
  •  na każdą salę przypada tylko jedna łazienka

 

 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***:  średni

 

Komentarze wyłączone.