Hotel Sheraton, Sopot, pomorskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Sheraton, Sopot, pomorskie
4.4 (88.57%) 21 votes

Duży, luksusowy hotel konferencyjny położony minutę pieszo od sopockiego molo, sąsiaduje bezpośrednio z hotelem Grand. Obiekt polecany dla grup chcących połączyć ekskluzywną konferencję z prestiżową lokalizacją.

 Ocena pokoi

Duże, luksusowo wyposażone. Nowoczesne pokoje typowe dla pięciogwiazdkowego standardu hotelu Sheraton. Jedynym ich minusem w czasie pobytu była informacja o zakazie otwierania okien z uwagi na dużą liczbę komarów – w hotelu tej klasy przydałaby się moskitiera okienna. Pokój wyposażony we wszystkie udogodnienia typu, czajnik, deska do prasowania, czajnik i pełen komplet kosmetyków.

Ocena sal konferencyjnych

W oddzielonym od części hotelowej budynku, centrum kongresowym, znajduje się 17 nowoczesnych sal konferencyjnych. Sale mają wystrój typowy dla ekskluzywnych sieciowych hoteli. Centrum jest oddzielone od części mieszkalnej na tyle, że można go wynająć na samodzielny kongres i nie przeszkadzać innym gościom. Wszystkie sale są kompletnie wyposażone, ale nie wszystkie są widne (nie mają okien). Wygodna, wysokiej jakości wygładzina dobrze wygłusza pomieszczenia. Przed salami duże foyer pozwala zorganizować nawet obiad w postaci szwedzkiego stołu bez konieczności przechodzenia do restauracji. Jeśli jednak w hotelu jest wiele grup szkoleniowych trudno tu mówić o poczuciu prywatności.

Ocena obsługi

Uczynna, profesjonalna i szybko działająca obsługa w części konferencyjne, stara się pomóc w nawet nie uzgodnionych wcześniej prośbach. Natomiast pracownicy recepcji, choć mili i pomocni, nie mogą podjąć żadnej decyzji bez telefonu do menedżera. Zamówienie czegokolwiek ponad standardowego (np. przeniesienia krzeseł z sali konferencyjnej do korytarza) nie będzie możliwe poza godzinami pracy menedżera a nawet w godzinach jego urzędowania mocno się wydłuży.

Minusy i zagrożenia

Hotel znajduje się w mocno zatłoczonej lokalizacji, gdzie okoliczne atrakcje odrywają uwagę uczestników. Panuje tu też spory tłok. Mimo, iż hotel ma prywatny fragment plaży i jest ona bezpośrednio przy deptaku nie da się tam zorganizować plenerowych zajęć integracyjnych czy szkoleń team building. Natomiast liczne alejki parkowe pozwoliły nam na zorganizowanie tam strategicznej gry miejskiej w naturalny sposób skomponowanej w atrakcje miasta.


 

 

Lokalizacja: w mieście

Standard: luksusowy

Wielkość: duży

Komentarze wyłączone.