Hotel Niemcza, Niemcza, dolnośląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Niedrogi jak na swój standard, ładnie odnowiony hotel na przedmieściach Niemczy. Cicha okolica, spory plener, nieduży basen. Jedna profesjonalna sala szkoleniowa z poważnym minusem (o nim poniżej), źle wyszkolona  obsługa i niereformowalny, trudny w komunikacji właściciel.

Ocena pokoi

Nowocześnie urządzone, niezużyte (nowy obiekt), komfortowe pokoje – górna półka trzech gwiazdek. Przyjemne i z gustem.

Ocena sali konferencyjnej

Główna sala jest przyjemna, dobrze wyposażona i ustawna. Zmieści ok. 30 osób (choć jest tylko jedna mała toaleta a inne są w drugim budynku). Niestety hotel twierdzi że ma też drugą i trzecią salę – co nie do końca odpowiada prawdzie. Druga to po prostu nieco większy schowek na krzesła na tyłach pierwszej. Kłopot w tym, że pierwsza i druga są oddzielone tylko przesuwną ścianką techniczną przez które słychać nawet normalne rozmowy. Obsługa twierdziła, że gwarantuje wytłumienie – co obaliliśmy eksperymentalnie. Wniosek: warto skorzystać z głównej ale jeśli mamy gwarancję że ta mała „salka” będzie pusta. Na naszym szkoleniu z komunikacji międzykulturowej była co prawda pusta (jak obiecano) ale krzątała się tam obsługa, ustawiając ją – to też przeszkadzało.

Trzecia „salka” to pomieszczenie w piwnicach – niezbyt ustawne, małe i ciemne.

Ocena obsługi

Za pierwszym razem gdy przyjechaliśmy do hotelu (zima) sala konferencyjna była zimna (w środku ok. 10 stopni).  Obsługa  uparcie twierdziła że wystarczy zacząć grzać wczesnym rankiem.  Właściciel był w tym jeszcze bardziej nieprzejednany, każdą krytykę zbijając argumentem „nie przejmujmy się – wszystko będzie dobrze”.  Za drugim razem zimno miałem w pokoju – czyżby grzanie miało się rozpocząć po zameldowaniu gościa?

Sala konferencyjna jest w osobnym budynku – poprosiłem więc o klucz do używania. Recepcja musiała zadzwonić po zgodę do właściciela (wcześniej musiałem każdorazowo czekać na otwarcie sali).

Wszelkie inne oczekiwania (zmiana ustawienia sali, przełączenie nagłośnienia) itp. wymagały od nas sporej siły przebicia w negocjacjach z obsługą – zaś sam właściciel do końca został przekonany  że to on ma rację. Sprawiał wrażenie jakby niezadowolonego, że przeszkadzamy mu w jego wizji prowadzenia obiektu.

 


Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***:  średni

Legenda:

  • Wielkość hotelu*: rozróżniamy w naszym blogu  obiekty wielkości kameralnej (do ok. 40 miejsc),  średnie (40-150 miejsc)  i duże (powyżej 150 miejsc):  
  • Charakter lokalizacji**:  wyróżniamy trzy typy lokalizacji: w mieście / przy ruchliwej trasie / cicha okolica i plener
  • Standard***:  skromny (ekonomiczne obiekty klasy jedno i dwugwiazdkowej lub zbliżone)  / średni (hotele trzygwiazdkowe i zbliżone) / luksusowy (hotele klasy czterogwiazdkowej, pięciogwiazdkowej i podobnej – jednak nasza ocena nie musi być tożsama z faktyczną ilością gwiazdek, wynika z naszej oceny infrastruktury hotelowej)  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>