Hotel Manor, Olsztyn, warmińsko- mazurskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Z zewnątrz okazały, kiedyś wysokiej klasy hotel, dziś zaniedbany – choć nadal ciekawa opcja na szkolenie w opcji budżetowej. Położony  nad jeziorem Żbik, 6km od centrum Olsztyna. Hotel posiada strefę SPA: basen, saunę, łaźnię parowa, jacuzzi,  gabinety masażu i salę fitness, bilard, kręgielnię. Niestety wiele z tych urządzeń jest nie pierwszej świeżości i wymagałoby odświeżenia. W terenie (hotel ma bezpośredni dostęp do jeziora) możemy zorganizować, przy ładnej pogodzie, gry integracyjne dla 6-7 kilkunastoosobowych grup.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 130 pokojami (1-, 2-, 3-osobowe, pokoje dwupoziomowe oraz apartamenty). Plusem obiektu jest możliwość zapewnienia noclegu nawet dla 300 osób. Pokoje niegdyś dobrej klasy, dziś wymagają odświeżenia, ale nadal funkcjonalne i reprezentują standard przynajmniej dwugwiazdkowy.

Ocena sal konferencyjnych

Do dyspozycji mamy 10 sal szkoleniowo – konferencyjnych (łącznie ich powierzchnia zajmuje 1200 m2) oraz przestronną oranżerię z oczkiem wodnym i wodospadem. Oranżerię byłaby znakomitym miejscem na organizację spotkań integracyjnych, uroczystych kolacji oraz przyjęć okolicznościowych. Niestety jest bardzo zaniedbane (odpadające tynki, zawilgocone i pokryte pleśnią ściany, porozstawiane miski na kapiąca wodę z przeciekającego sufitu).

Część sal konferencyjnych znajduje się w oddzielnym budynku (UWAGA – zdjęcia tych sal na stronie internetowej hotelu są w naszej opinii mocno podrasowane, lub zrobione w czasach świetności hotelu). Sale w głównym budynku są średniego, a nawet skromnego standardu i dosyć niepraktyczne. Mają ogromne kolumny na środku sali i są dość ciemne. Mimo, iż na stronie internetowej podana jest informacją, że hotel posiada przenośne ekrany – w praktyce, gdy o taki poprosiliśmy, hotel odpowiedział, że nie ma ich na stanie.

Ocena obsługi

Uczynna, miła, starająca się sprostać wszystkim oczekiwaniom (choć zdarzają się wyjątki – dla nas była nim jedna z pań w recepcji). Czasem jednak nieco amatorska i za bardzo spoufalająca się z klientem (np. jedna z pań pracujących w restauracji).

Minusy i zagrożenia

Jak już wspomnieliśmy, zdjęcia na stronie internetowej nie oddają faktycznego stanu, w jakim znajduje się hotel – jest bardzo zaniedbany. Podejmując decyzje o jego wyborze na podstawie zdjęć, można poczuć się rozczarowanym po przyjeździe na miejsce. Dodatkowym minusem jest trudny dojazd do hotelu – większe autokary muszą wybrać nieco okrężną drogę, gdyż „główną” (jest to wąska dojazdówka) będą miały problem pokonać.

W okresie ferii hotel w całości zostaje opanowany przez kolonie i to ich dobro jest wówczas najważniejsze. w tym czasie sugerujemy nie organizować tam szkoleń (w szczególności plenerowych), choćby z uwagi na tłok i harmider.


 

Lokalizacja: cicha okolica

Standard: skromny

Wielkość: duży

 

 

Komentarze wyłączone.