Hotel Jakubus, Jakubowice koło Namysłowa, woj. Opolskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Jakubus, Jakubowice koło Namysłowa, woj. Opolskie
Oceń wpis

Klimatyczny, acz bez luksusów hotel, w spokojnej okolicy, sąsiadujący z nowoczesnym centrum konferencyjno – wypoczynkowym dla 150 osób. Na 40 ha terenu znajduje się kilka obiektów hotelowych (pałac w odrestaurowanym neoklasycystycznym dworze z 1882 roku, pokoje nad stajnią, hotel za parkiem), ośrodek jeździecki, stawy rybne, kąpielisko, piaszczysta plaża z leżakami i boisko do siatkówki.

Pałac oferuje dobry poziom usług, a personel jest  chętny do pomocy i wykazuje duże zainteresowanie potrzebami klienta. Jeśli dodamy do tego bardzo dobrą lokalizację – blisko Wrocławia (60 km), otrzymamy dobry obiekt dla szkoleń dla firm z tego rejonu.

Ocena pokoi

Pałac i inne obiekty hotelowe dysponują łącznie 100 miejscami noclegowymi. Pałac oferuje 28 dobrze urządzonych i wyposażonych miejsc noclegowych (11 przestronnych pokoi i apartamentów). W pokojach dwu- i trzyosobowych miejsca do spania to przeważnie łóżko małżeńskie i dostawka w formie tapczanu lub rozkładanego fotela – warto na to zwrócić uwagę rezerwując miejsca noclegowe. Pozytywnym akcentem jest znajdujący się w pokojach czajnik i duży wybór herbat i kawy.

Pozostałe pokoje znajdują się w sąsiadujących budynkach. Te nad stajnią to 15 nowocześnie urządzonych 2, 3, 4 i 5 osobowych pomieszczeń.  W Hotelu za Parkiem znajduje się 13 dwuosobowych pokoi utrzymanych w rustykalnym stylu.

Ocena sal konferencyjnych

W Pałacu, na parterze, są dwie niewielkie sale szkoleniowe (Sala Mała konferencyjna 30 m2 oraz Sala Duża konferencyjna 50 m2) z możliwością połączenia w jedną większą. Są regularnych kształtów, wyposażone w rzutnik, ekran, WIFI, światło dzienne. Na podłogach położony jest parkiet. Na kameralne spotkanie można również wykorzystać  Salę Bilardową.

Do organizacji szkoleń możemy również wykorzystać:

  • Namiot Letni 900 m2
  • Salę „Hotel za Parkiem” 200 m2
  • Salę Kominkowa w Hotelu za Parkiem
  • Salę “Chata nad Stawami” 300 m2 (Miejsce położone bezpośrednio nad stawem przy lasach stworzone z myślą o imprezach plenerowych)
  • Salę “Riders Club”

Wszystkie sale wyposażone są w rzutnik, ekran, flipchart, WIFI, światło dzienne.

Ocena obsługi

To zdecydowanie największa zaleta Pałacu. Pracownicy bardzo pomocni, błyskawicznie reagujący na wszelkie zgłoszenia.

Uwagi

Teren przyhotelowy posiada zaplecze techniczne i infrastrukturę do organizacji szkoleń plenerowych i spotkań integracyjnych dla dużych grup (piknik – nawet do 1500 osób).

Minusy i zagrożenia

Minusem może być widoczny brak doświadczenia w obsłudze kliku grup w jednym czasie.


 

 

Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***:  średni

 

Komentarze wyłączone.