Hotel Gromada, Poznań, wielkopolskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Skromny dwugwiazdkowy mało estetyczny architektonicznie choć dość schludny i zadbany hotel Gromada znajduje się na jednym z osiedli mieszkaniowych w południowej części Poznania. Hotel powstał prawdopodobnie poprzez przebudowanie typowego bloku mieszkalnego z wielkiej płyty. Polecamy go raczej grupom, które potrzebują niskobudżetowego obiektu. Zaletą hotelu i jest dość spory parking, minusem brak klimatyzacji w pokojach.

Ocena pokoi

Hotel oferuje 70 pokoi dwuosobowych  i 3 apartamenty . Pokoje hotelowe są typowe dla ekonomicznego dwugwiazdkowego standardu. Ich największą zaletą jest dość spory rozmiar. Każdy pokój wyposażony jest w dwa łóżka, biurko, szafę, telewizor. Meble są dość skromne i pochodzą raczej z tanich masowych serii. Dodatkowo remont pokoi ostatni raz był wykonywany prawdopodobnie kilkanaście lat temu – niektórym pokojom przydałoby się odświeżenie. W łazience pod prysznicem ciśnienie ciepłej wody o 7:00 rano potrafi być mocno zmienne i zależne od tego ile osób akurat bierze prysznic w innych pomieszczeniach.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel dysponuje trzema salami szkoleniowymi oraz trzema kameralnymi pokojami biznesowymi. Na pierwszym piętrze znajdują się dwie około 15 osobowe sale (każda z nich ma 44m2). Sale wyposażone są w standardzie nieco poniżej trzech gwiazdek, meble i wyposażenie są dość skromne ale estetyczne i zadbane. Największą zaletą obu sal jest przytulna, miła wykładzina a największym minusem nieco wąski, podłużny kształt. Sale są klimatyzowane, posiadają flip chart i przestawne choć nieco duże stoły. Teoretycznie w każdej z sal można by zrobić szkolenie nawet dla 20-25 osób  (szczególnie że miejsce na kawę znajduję się w osobnym przedsionku), ale odradzamy rezerwację tych sali dla tak dużych grup. Wąski kształt i układ ścian powodują bowiem, że osoby w tylnych rzędach nie będą widziały ekranu. Dla nieco większych grup (20 osób w układzie w podkowę i 30 w układzie teatralnym) przeznaczona jest sala znajdująca się w przyziemiach budynku. Ta sala jest jednak wyposażona nieco skromniej, wykończona w nieco chłodnej i surowej stylistyce, a podłoga z płytek ceramicznych generuje niemiły pogłos.

Ocena obsługi

Obsługa hotelu jest kulturalna i grzeczna ale pracownicy z którymi mieliśmy kontakt nie wykazali się najwyższym profesjonalizmem ani szybkością działania szczególnie w odniesieniu do wynajmu sal konferencyjnych – recepcjonistki nie mają na ich temat żadnej wiedzy i mimo, że są w posiadaniu kluczy boją się pokazać sale gościom (oznacza to, że sale można oglądać tylko między 8:00 -17:00 gdy jest pracownik działu konferencyjnego choć z drugiej strony w tym czasie sale te są często wynajęte przez inne grupy szkoleniowe).


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***: skromny

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>