Hotel Diament Arsenal Palace, Katowice/Chorzów, śląskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Diament Arsenal Palace, Katowice/Chorzów, śląskie
Oceń wpis

Czterogwiazdkowy hotel znajduje się w cichej okolicy, na granicy miast Katowic i Chorzowa. Plusem jego lokalizacji jest bezpośrednie sąsiedztwo Parku Śląskiego oraz bliskość autostrady A4 (dojazd do centrum Katowic zajmie nam tylko kilka minut). Po szkoleniu można odpocząć w SPA lub Termach Cesarskich gdzie do dyspozycji mamy basen, saunę fińską, łaźnię parową oraz jacuzzi. Minusem może być brak bezpośredniego pleneru należącego do hotelu, który można by wykorzystać na terenowe zajęcia integracyjne. Ocena pokoi

Wraz z Hotelem Diament Bella Notte, hotel Diament Arsenal Palace tworzy kompleks, który daje nam ponad 300  miejsc noclegowych. Do dyspozycji mamy pokoje jedno-, dwuosobowe oraz apartamenty. Pokoje, z których korzystaliśmy zasługiwały na standard pomiędzy 3 i 4 *.

Ocena sal konferencyjnych

Centrum konferencyjne hotelu tworzy 8 sal konferencyjnych o różnej wielkości. Znajdziemy w hotelu sale, która pomieści grupy 300 osób (sala Cesarska o powierzchni 400m2) jak również kameralne salki dla małych 10-osobowych grup (sala Husarska, Dragonów czy salon Generalski). Pozostałe sale Kirasjerów, Oficerska będą dobrym miejscem pracy dla grup 40 osobowych a sale Artylerii i Grenadierów nadają się na spotkania biznesowe dla grup do 20osób. Łączna powierzchnia sal to 1200m2. Sale są klimatyzowane i dobrze wyposażone: rzutniki multimedialne, ekrany, flip-charty. W sali cesarskiej dodatkowo możemy skorzystać z sprzętu nagłaśniającego.

Ocena obsługi

Niestety nie mieliśmy pozytywnych doświadczeń z obsługą hotelu. Recepcjonista odmówiła nam wydania kluczy na salę szkoleniową, bo szkolenie nie było zapisane w grafiku (hotel pomylił nazwę Firm), a wyjaśnienie sytuacji zajęło kilka minut. Sala pomimo wcześniejszych uzgodnień nie została przygotowana, a prośba o obsługę mimo kilkukrotnych wizyt w recepcji okazała się nieskuteczna (obsługa pojawiła się dopiero po 30 min.). Podczas ustaleń prosiliśmy by pokoje dla trenerów znajdowały się na 1 piętrze w pobliżu Sali szkoleniowej niestety zostały zarezerwowane na 2 piętrze. W naszym odczuciu obsługa nastawiona nie pro kliencko a na „zdarcie” z klienta dodatkowych opłat.

Minusy i zagrożenia

Pomimo, iż wszyscy uczestnicy znajdowali się w restauracji musieliśmy dość długo oczekiwać na podanie obiadu. Uczestnicy narzekali na jakość zamówionej kolacji. Dopiero w drugim dniu obsługa po ponagleniach pracowała sprawniej. Mimo szerokiej gamy dobrze wyposażonych sal konferencyjnych i atrakcyjnego miejsca nie polecamy tego hotelu klientom.


 

Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard****: średni

 

Komentarze wyłączone.