Hotel Dębowe Wzgórze Wellness & Spa, Jarnołtówek k. Głuchołazów, opolskie

Wyjazdy integracyjne

Według badań Klubu Menedżerów HR (opublikowanych w Pulsie HR, badanie na próbie 800 pracowników HR) Training Projects oferuje najlepsze w Polsce szkolenia team building i wyjazdy integracyjne.

Powierz nam przygotowanie wyjazdu dopasowanego do potrzeb Twoich pracowników, przeprowadzenie oryginalnej gry lub scenariusza team building, oraz rezerwację hotelu…

Wyjazdy integracyjne – więcej…

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Kameralny, komfortowy hotel z SPA ustronnie położony na wzgórzu w dębowym lesie, niedaleko Głuchołazów. Obiekt wyspecjalizowany głównie w weselach i weekendach odnowy biologicznej, ale można go tez polecić na spotkania szkoleniowe i integracyjne dla grup do około 40 osób. Wynajęcie hotelu na wyłączność daje komfort prywatności, ciszy i spokoju. Bardzo smaczna kuchnia.

Hotel dysponuje nie tylko salami konferencyjnymi ale także niewielkim plenerem. W granicach ogrodzenia hotelu miejsca na gry plenerowe jest znikoma ilość, za to zaraz za ogrodzeniem w dębowym lasku mamy go aż nadto jak na gry i zabawy dla 50 osób.

Głównym atutem obiektu jest cisza, spokój i oddalenie od miasta, ale tylko pod warunkiem, że będziemy w obiekcie sami. Jeśli trafimy na kolizje z weselem albo inną grupą szkoleniową będzie tu już nieco ciasno i hałaśliwie.

Ocena pokoi

Hotel ma około 50 miejsc noclegowych w niewielkich, ale zadbanych i komfortowych pokojach, których standard przekracza nieco deklarowane trzy gwiazdki. W każdym pokoju znajdziemy dwuosobowe łóżko, małe biurko, duży telewizor LCD i nowoczesna łazienkę w kosmetykami firmy Dove. Rezerwując obiekt warto dopytać o możliwość rozsunięcia łóżek małżeńskich do układu jednoosobowego – pokoje są bowiem tak nieduże, że nie mamy gwarancji czy we wszystkich taka zmiana jest możliwa. W pokojach brak klimatyzacji. Istnieje możliwość nieodpłatnego wypożyczenia suszarki, czajnika bezprzewodowego a nawet elektronicznej „niani” bezprzewodowej.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma dwie sale szkoleniowe. Większa z nich znajduje się na pierwszym piętrze głównego budynku i łączy funkcję weselno- konferencyjną. W układzie teatralnych zmieścimy tam około 40 uczestników. Układ w podkowę da nam około 25 miejsc. W sali znajdują się drewniane, cienkie kolumny lecz są na tyle dyskretne, że nie powinny utrudniać widoku. Sala ma klimatyzację, jej największą zaletą jest taras, na którym przy ładnej pogodzie można prowadzić warsztatowe dyskusje nie przeszkadzając innym gościom hotelowym.  Rzutnik i ekran są wstawiane na życzenie. Druga sala ma znacznie gorsze parametry. Znajduje się w przyziemiu osobnego budynku z barem grillowym. Dla 10 czy 15 osób będzie ona jeszcze w miarę komfortowa ale już 20 oznacza ciasnotę. Wynika to z faktu, że choć formalnie sala jest spora ma nieregularny kształt litery „L”. Dodatkowo w sali jest tylko jedna koedukacyjna toaleta a większa ilość znajduje się dopiero w budynku głównym. Ta sala nie posiada klimatyzacji ale z uwagi na lokalizacje w przyziemiu panuje tam chłód. W sali nie ma ekranu i rzutnika ale jest duży telewizor z płaskim ekranem – zupełnie wystarczający na sale tego rozmiaru.

Hotel ma tez sporo małych miejsc do wykorzystania na prace kilkuosobowych podgrup dyskusyjnych. Są to np. bar grillowy, bawialnia dla dzieci. Na zewnątrz jest też sporo stolików z parasolami, które świetnie sprawdzają się latem do pracy małych grup problemowych – pod warunkiem, że jesteśmy sami w hotelu.

Ocena obsługi

Bardzo konkretna i dobrze zorganizowana obsługa nie tylko pracowników zajmujących się konferencjami ale także kelnerek, sprzątaczek czy serwisanta technicznego. Jedynym wyjątkiem podczas naszego pobytu był mało sympatyczny nocny portier, jednak uczestnicy raczej nie będą mieli z nim kontaktu i jego obecność nie powoduje kłopotu. Obsługa jest elastyczna i nie robi problemu gdy nagle potrzebujemy coś zmienić.

Minusy i zagrożenia

Jeśli pracujemy w mniejszej sali konferencyjnej przy złej pogodzie, to przejście do głównego budynku oznacza ok 50m spaceru w deszczu – odczuwalne to będzie zwłaszcza podczas korzystania z łazienek.


 

Wielkość hotelu*: kameralny

Charakter lokalizacji**:  w cichej okolicy

Standard***:  średni

 

Komentarze wyłączone.