Hotel Dana, Szczecin, zachodnio-pomorskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Luksusowy, powyżej swoich czterech gwiazdek, śródmiejski hotel z eleganckimi salami konferencyjnymi oraz bardzo sprawną obsługą zlokalizowany niemal w centrum Szczecina. Obiekt warto polecić na prestiżowe spotkania konferencyjne dla wyższych rangą menedżerów albo klientów VIP. Miejsce ma kilka drobnych minusów ale i tak jest warte uwagi jeśli dysponujemy sporym budżetem.

Choć pierwsze wrażenie lokalizacji i hotelu oglądanego z zewnątrz nie jest najlepsze (zwykła kamienica na skrzyżowaniu w przeciętnej mieszkalnej dzielnicy), po przejściu przez główne drzwi trafiamy do eleganckiego i bardzo wystawnego klimatu luksusowego hotelu.

W podobny sposób dobre wrażenie robi obsługa, która wykazuje spora inicjatywę i zainteresowanie potrzebami klienta. W usytuowanej w podziemnej części budynku strefie Spa znajdziemy saunę suchą i parową oraz salę fitness.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje ok 100 pokojami (typu Suite z łóżkiem King Size, jedno- i dwuosobowymi łóżkami, tylko 1 pokojem dla niepełnosprawnych oraz Apartamentem Prezydenckim). Choć to przeszło 160 miejsc noclegowych na szkolenia biznesowe będzie to nieco mniejsza ilość miejsc z uwagi na fakt, iż część łóżek jest małżeńskich. Przestronne i znakomicie wyposażone pokoje sprawiają wrażenie jakbyśmy byli w hotelu pięciogwiazdkowym – i to tylu właśnie gwiazdek brakuje im chyba tylko metrażu (pokoje mają rozmiary typowe bardziej dla hoteli trzygwiazdkowych). Stylistyka pokoi to elegancki przepych w klimacie przypominającym nieco oksfordzkie obiekty z przełomu XIX i XXw. Wzbogacone o kilka nowoczesnych akcentów. Pokoje te zdecydowanie nie spodobają się miłośnikom skandynawskiego minimalizmu.

Ocena sal konferencyjnych

Na parterze znajduje się bardzo komfortowa, widna (okna na jednej ze ścian) sala kongresowa (270m2), w której zmieścimy od 100- 200 osób w zależności od ustawienia sali. Sala  ma kształt prostokąta i jest wyłożona wygodną, miękką wygładziną  oraz wyposażona w meble adekwatne do standardu hotelu. Jej minusem są kolumny na środku sali co utrudnia kontakt wzrokowy z prowadzącym dla części publiczności.  Na szczęście na jednej ze ścian mamy dwa ekrany i dwa zintegrowane rzutniki multimedialne w suficie, więc nawet osoba siedząca przy kolumnie widzi prezentację. Istotnym minusem tej Sali jest system nagłośnienia – podczas naszej prezentacji zepsuły się wszystkie trzy mikrofony jeden po drugim (nie zawsze była to wina tylko wyczerpanej baterii). Także kabel HDMI do rzutnika był wadliwy i wymagał wymiany. Sala posiada klimatyzację jednak nie otrzymaliśmy do niej pilota, ale obsługa szybko ustawiła właściwą temperaturę. Sala ta może być podzielona na dwie mniejsze salki– w każdej zmieścimy od 20 do 50 uczestników zajęć. Po podziale powstanie również trzecie pomieszczenie, które można jednak wykorzystać tylko na przerwy kawowe, gdyż do jednej z podzielonych salek można przejść tylko poprzez to pomieszczenie. Ten niewielki hall mógłby być jednak trzecią salką gdyby wszystkie 3 wykorzystać dla pracowników jednej firmy (innymi słowy akceptować, że jedna grupa czasem przechodzi przez salę drugiej grupy). W podziemiu budynku znajduje się jeszcze jedna mocno podłużna sala (90m2) z dostępem światła dziennego, która pomieści około 40 osób w układzie  w podkowę. Jest komfortowa i dobrze wyposażona ale przez swój wydłużony kształt mało praktyczna. Można ją jednak podzielić na dwie mniejsze salki. Po podziale uzyskujemy dwie sensowne 20-osobowe salki warsztatowe.

Minusem części konferencyjnej jest niewielka liczba toalet – jeśli goście nie śpią w hotelu i nie mają własnych pokoi z łazienką sugerujemy planować dłuższe przerwy kawowe.

Ocena obsługi

Wszystkie poznane przez nas osoby – od dyrektorki aż po kelnerów – bardzo szybko reagowały na nasze prośby, nawet jeśli wykraczały one poza zakres obowiązków danej osoby. Np. dyrektorka pokazała nam pokoje a jedna z kelnerek, która była najszybciej na miejscu pomogła w instalacji nagłośnienia (choć może właśnie dlatego mikrofony szybko padły – trzeba jednak docenić inicjatywę kelnerki). Pracownicy obsługi konferencyjnej są dobrze przeszkoleni i szybko rozumieją potrzeby klienta biznesowego.

Minusy i zagrożenia

Hotel jest w trakcie budowy parkingu podziemnego i na dzień naszego pobyty (wrzesień 2018) odsyłał gości na znajdujący się nieopodal, kilka minut pieszo od hotelu, prywatny parking.


 

Wielkość hotelu*: duży

Charakter lokalizacji**:  w mieście

Standard***: Luksusowy

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>